14 Kasım 2012 Çarşamba

hayal etmek güzel bir şey :)








Gerçekten sevmek istiyorum birini deli gibi sevmek istiyorum .
Kendimi kaptırmak ona kaptırmak istiyorum .
Her türlü beni bilen birini istiyorum hayatımda .
O şapşal kızı , o hırs delisi kızı en önemlisi takıntılı her şeye kızan kızı tanıyıp sevmesini istiyorum .

Ah hadi ama gülme çok şey istediğimi bende biliyorum ama hayal etmek serbest değil mi bu dünyada ? Ya da engelleyemediğimiz iç güdümüz değil mi ? Felsefe yaptırma bana burada . En azından öyle birini bulabileceğimi düşündüğüm hayallerimi kurmama izin ver . Bana amaç katacak , onun varlığı benim mutlu olmama yetecek biri ah ! kim istemez böylesini . Hadi ama yeter naz yapma sende isterdin böyle birisini hadi hadi gel beraber hayalini kuralım ..


Bak şimdi mesela bir gün vapura bindin . Avrupa yakasına geçeceksin gittin kenara oturdun taktın kulaklığı sana bu manzarada huzur veren müziği dinliyorsun . Mevsimlerden yaz olsa hava ne kadar güzel olsa da deniz bu sonuçta senin salık bıraktığın dalgalı saçlarını rüzgar uçurtuyor sürekli . Bu dikkatini dağıtsa da huzurunu bozmuyor asıl yanındaki kişinin sürekli kıpırdanması seni huzursuz ediyor . Artık aha fazla dayanamayıp dönüp kızgın kızgın bakıyorsun ama karşında esmer tüm sert yüz hatlarına rağmen sıcacık gülümseyişle duran biri var . Hala daha ona şaşkın şaşkın bakmaya devam ediyorsun .

'' Pardon rahatsız ettim sanırım ama rüzgar saçlarınızı sürekli yüzüme doğru uçurtuyor da ''

Olayın yeni farkına varıp ah deyip sol omzuna topluyorsun saçlarını . Oda gülümseyip birden parfümünün adını soruyor şaşkın bir şekilde cevap veriyorsun hatta başta yanlış telaffuz ediyorsun . Her ne kadar çok utansan da asıl tanımadığı bir kıza böyle bir soru sorduğu için onun utanması gerekmiyor mu ?

Ama asıl bunları onunla buluşmadan önce onun aldığı parfümü sıkarken düşünüp gülümsüyorsun . Hiç bir zaman o parfümün adını unutmaması tamda parfümünün bitmesine yakın zamanlar da sana yeni bir tanesini hediye etmesini düşünüp hayatındaki varlığına şükrediyorsun . Onun sana kattıklarına i hissettirdiklerine şükrediyorsun . Asıl en önemlisi onunla buluştuğunda bunlar için ona teşekkür edeceğine dair kendi kendine söz veriyorsun .


Haha böyle biri hayatında olsun isterdin işte bak sende hayalini kurdun az önce . Hadi kabul et hayal etmek güzel bir şey :))))



3 yorum:

  1. Unnie, bende istiyommmm TT.TT Bende aynı senin gibi beni ben olduğum için sevecek birini istiyom (tercihen çekik >.<) Valla çok güzel hayl ettirdittin unnie, ben bayağı bi daldım gittim >.< Şarkıda cabası, zaten çok sevdiğim bir şarkıdır, ben iyice hayallerden çıkamaz oldum. Gerçeği olmuyo bari hayallerde dilediğimizi yapalım dimi yahu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamda sınav zamanı hep beraber bir hayal kuralım istedim :) :)

      ŞArkı şarkı ah takıldım bu aralar bende :D

      Beğenmene çok sevindim bıcırığım :) :)

      Sil
    2. İyi yapmışsın unnie :D

      Ne demek unnie ^^

      Sil