22 Eylül 2012 Cumartesi

mim : devam etmesini istediğiniz yapımlar




Bu mimi bloglarda gördüğümde çok hoşuma gitmişti çünkü hepimizin ayıla bayıla izlediği yukarda ki ağız ifadelerinin hepsini birden bir bölümde kullanmamızı sağlayan senaryolara sahip asya filmlerine hayranız hepimizde :) Ve bu senaryoların tek eksiği hepimizin birden bildiği üzere son yapamayışları :D İşte bu sebeplerden dolayı çok yazmak istediğim bir mimdi kendileri rahat rahat içimi dökebilcektim çünkü ve birtanecik chingucuğum ( buda yeni tarzı oldu :D bugün beni çok duygulandırdın chingum sana böle demek geldi içimden çook :D ) hoihoi beni tam da şu yazısında mimlemişti haftalar öncesinde hemde . Chingucuğum biliyorsun herzaman hemencecik yazardım tamam o sıralar İstanbul'a Sakaraya ' ya gittim sonra Ankaraya gelme derdi falan filan vardı ama bunların hiçbiri bahane olamaz onun için lütfen burdan özürlerimi kabul et seni çok beklettim :( Özelliklede ben yani chinguları pasladığı mimleri yazınca havalara uçan biri bunu yaptı çok üzgün ama çok üzgün :( Ama gerçekten çok özendim bu mime umarım yazımı beğenirsin :) :)

Ah benim yine konusunu saptırdığım bir mim olabilme kapasitesine sahip şimdiden uyarıyım haberiniz olsun :D Vee ben bunu ülkelere ayırdım ahahah :) Evet evet bunuda partlara ayırdım sonuçta bunun koresi , japonu , amerikanı bla bla bir sürü ülkesi var dimi ama :) :)

Evet özürümü dileyip açıklamamı da yaptığıma göre başlayabiliriz ^.^

Amerikan yapımları : 


The 24 :



Dizi zaten 8 sezon devam etti daha nereye kadar gidicekti diyebilirsiniz çok ama çokta haklısınız evet :D Ama ben de bir sezon daha uzatın demiyorum zaten ki bir bölümcük daha devam etseydi Jack ölmeseydi beni de ağlatmasaydınız *.* Üzerinden seneler geçti hala sırf o finali izlemek için ablama lütfen bir saat babama sen yardım et kafede dizinin finali var izliyim hemen gelicem söz diye yalvarışımı bir heyecan tvye yapışmışçasına finali izleyişimi ve sonunda Jack'n  ha düştü ha düşçek hallerini gözlerimde yaşlarla izleyişimi hiç unutmam ^.^ Onun için Jack 'n hastahanede komada falan yatıp sonra iyileştiğini falan görseydim çok mutlu olurdum valla :D :D Ama napalım yinede o benim favorilerimden :) :)

Ocean ' s 11 - 12 - 13




Yok valla dalga geçmiyorum chingu ya çinça  ^ . ^ Tamam bu da bir seri filmiydi :) Başta Ocean's 11 le Lasvegas'ı ayağa kaldırdılar , 12 yle nasıl çaldıklarını anlamadığınız o tarihi eser yumurtayı çalarak beni kendilerine hayran bıraktılar :D 13 tede kumarhane soydular ve sonunda hayır bitmemeli bu seri devam etmeli sonsuza kadar sayı var arkadaş :D Bak yeni oyuncular da yetişti hiç biri George Clooney , Brad Pitt , Matt Damon olamasada 14. yada 15. kişi oluversinler ya devam etseydi bu seri :D Hep siz birşeyler çalsaydınız ben de o zekanıza o işgüzarlığınıza o grup çalışmanıza hayran kalsaydım :D KEndimce soyguncu olucam ben lan deseydim :D Güzel hayallerdi valla heleki böle ortaklarım olcaksa



Ben varım diye bağırasım geliyor :D Zaten anlaşıldığı üzere dünden razı bu blogger :D :D

Türk Yapımı :


Avrupa Yakası : 





Ben çok yenilikçi biriyim tamam Yalan Dünya güzel komedi ama ama hiç bir zaman benim türk dizileri olarak efsane dizim dediğim Avrupa Yakasının yerini tutamaz kesinlikle ama kesinlikle sonsuza kadar devam etseydi içinde Şaika , Burhan ve Makbule olduğu müddetçe ben hep izlerdim onları :D


Şaika ne kadar parasıyla herşeyi halletmeye çalışsada Sacit'n ilişkisini duyduğunda '' ama birinci kadın benim o sadece gelip geçici birşey dimi Sacit '' demesi Burhanla '' kop burhan kop kooppp '' şeklinde spor yapmasını unutumam :) :)

Veeee işte unutulmayan başka bir sahne :D


Bu bölümden sonra içimdeki Şaika ve Makbule daha çok gün yüzüne çıkmıştı :D Zaten evde ablama '' hım hım aman da aman kardeşçeğizimin balları kaymakları mı birikmiş mmm mmm '' diye gındığını severdim Makbule misali :D Bundan sonra evde mezdeke lerimle annemle ablamı kopuşlara geçirmiştim :D

Devam etmeliydi devam edicekti yada olmadı hepimize bize de doktor diploması verin artık biz show tv tıptan mezun olduk sayılır dedittirceğinize bu diziyi her yaz tekrar ve tekrar vermeliydiniz :) :)

Anime :


Hakushaku to Yousei  




Kesinlikle ama kesinlikle bu anime devam etmeliydi devam etmesi gerekiyordu zaten ben onu bir gün de bitirdim ki . Yani Lydia ve Edgar benim hayatıma bir gün için mi dahil oldu hayır efendim hiç te öle olmadı bu muhteşem Kont ve Peri ikilisi benim hep kalbimde kaldı :)


Hem ben nasıl unutabilirim ki çapkın kontumuz Edgar 'ın her fırsatta Lydia yı öpmeye çalışmasını :D


Onu sürekli rahatsız etmesini :D


Edgar gerçekten sevmiyormuş dalgaya alıyormuş gibi geliyordu insana ki Lydia da hiçbir zaman onu ciddiye almadı herkes gibi benimde sana aşık olmamı istiyorsun ama olmuycam diyip dururdu Lydia *.* Ama ama Edgar gerçekten ama gerçekten Lydia ya aşıktı ki *.*


Verdiği bolada Lydia ya takması için verdiği pembe gül ki yakası açık diye verdiğini sölüyordu ama ama aynısı kendi yakasındada vardı yani önceden verilmiş dans sözlerinin olduğunu gösteriyordu :D Yani yakışıklı kontumuz Lydia bu kadar güzel olmuşken onu kimseye kaptırmayı bırak dans etmesini bile istemiyordu *.* *.*



Keşke Lydia nın gerçekten ama gerçekten Edgar 'n onu ne kadar çok sevdiğini anladığını ve evlendiklerini ki Edgar sürekli evlenicez desede gerçek bir düğün görseydik te öle bitseydi bu anime ahhh ahhh i wish i wish diyorum ^.^ ^.^


Tayvan Yapımı : 



Skip Beat :




Evet tayvan yapımı bu dizi ve başrol oyuncuları Super Junior dan Donghae ve Siwon :) Tabikide ben bu diziyi izlerken bundan bir haberdim :D Çünkü her ne kadar Donghae yi ilk defa Tayvan camiasında görsemde Siwon ı ilk görüşüm değildi :) Gördüğüm ilk andan itibaren sesini duruşunu tipini oyunculuğunu beğenmiştim :) Ki başrol kızımız Ivy Chen i de ilk izleyişim olmuycaktı onu da çok severdim :) Bu yüzden başladım ben bu diziye veee bayıla ayıla Donghaenin canlandırdığı Bu Po Shang ' a sölene sölene izledim :) :) 


Anime si ve mangası da var evet onun için çok fazla efekt mevcut dizide ama ama konusu olsun oyunculuklar olsun çok ama çok güzeldi :) Hatta yeni bölümler Türkçeyi geçtim İng altyazısı düşmediğinde oturup tayvanca izlediğim tek yapımdır kendileri *.* 



Ama ama sonu yine yeniden tam bağlanmadan bitti . Tamam Du He Lian ( Siwon ) Gong Xi ( Ivy Chen ) ye hislerini belli etti gibi birşeyler oldu ama ama yine de hiçbirşey tamam oturdu yerine diyemedik :) Bunun sebebi mangasının o zaman hala devam etmesi olabilir tamam ama 2. sezon duyurusu da yapılmadı dimi ama lütfen lütfen izin verin He Lian ve Gong Xi ikilisini biraz daha izleyelim :) Hoş ben bu konuda Elf lere güveniyorum ama yapım tayvan olunca da aklımda soru işaretleri kalmıyor değil :) :) 

Japon Yapım : 


Zettai Kareshi : 






 Ah Riiko hiç birimiz ideal erkeğimizi bulamadık ki şekerim :D Sen neden bu kadar kendini ben ideal erkeğimi bulucam diye parçaladın anlamadım gitti desemde :D Sonuçta bana da gelip sana bir erkek üreticez herşeyi de istediğin gibi olucak deseler ben de bir durup düşünürüm açık açık konuşmak gerekirse :D




Tenjo Night ( hani şu baklavalardan sonra gerçek adını merak edenler için :D Hayami Mokomichi haremimin kapasının ucundan dönmüşlerdir kendileri :D )  sırf Riiko erkek arkadaşını evde spor yapan üstsüz dolaşan *.* biri olarak hayal ediyor diye evde böle dolaşırken ben nasıl böle birşeyin hayalini kurmuyayım :D :D 



Tamda başına kafasına göre davranan ve herkese kendini Riikonun ideal erkeği diye tanıtan Night varken patronu Asamoto Soshi yle yakınlaşmaları ( sadece arkadaşça lütfen yanlış anlaşılmasın :P ) falan fişman derkennn :D Resmen dizi tanıtımı yapar oldum ya :D İşlerin karışması Night 'n insan duyguları beslemeye başlaması evet evet robotumuz insan duyguları beslemeye başladı :) 


Herşey çok ama çok güzeldi dizide kesinlikle çok beğendiğim bir yapımdı ama ama sonu o son bölüm olmadı olmadıııııııı . Herşeyi öle karıştırmanız sonrada gidip Riiko nun Soshi ye dönmesi ve Soshi ninde hemen onu bekliyor olması ve hemen kabul etmesi basit kaçtı >: I Bir 10 dakika daha uzatıp ortaya bir güzel aşk sahnesi koyaydınız iyiydi ama ama yinede bu haliyle de bu dizi benim japon favorilerimden :) :)



vvveeeee gelelimmmmm :) :) :)

Kore Yapımları : 



Playful Kiss  :



 Yok canım soğuk Baek Seung Jo izlemeye merak lı değilim duygusuz şey :D Ben youtube bölümleri hastasıyımdır hatta arada açar izlerim o derece :D Uzasaydı o böle uzun uzun 20 bölümlük birşeyler olsaydı çok ama çok iyi olurdu ama ama biz yinede Seungjo yu youtube bölümleri sayesinde daha insancıl daha duygulu sevgisini daha belli eden bir çocuk olarak gördük ya oda yeter :D :D 



Ah sizin bir örnek pijamalrınızı yirim ben *.*


Kpop the Ultimate Audition : 



Ahhh ahhhh dizi bulamıyorum ya şöle en kopmalığından en eğlencelisin den dediğim anda çıkmıştın karşıma :) Yine erkek kılığına giren bir kızımız vardı ama ama o çok sevimliydi ve o çok ama çok birine benziyordu evet erkek haliyle özellikle birine çok ama çok benziyordu :)


Evet Ji Seung Yeon rolündeki baş rol kızımız Go Eun Ah  Mblaq 'n karizmatik rapperı Mir in ablasıydı :) :) Ve hatta dizide de buna yer vermeleri yani Seungyeon 'n Mir i gördüğünde Mir oppa beni sana çok benzetiyorlar demesi çok güzel bir ayrıntıydı :) Evet evet mblaq de dizide bir çok kez görüldü ve bu aralar Stop Girl albümleriyle beni yine kiss me moduna bağlayan u kiss üyeleri de birçok kez göründü dizi de :D Tam bir kpop şöleniydi cidden :) Ah unuttum bak m2 junior daki çocuklardan biri Ze:A biride Boo ( umarım yanlış hatırlamıyorumdur :) ) diye bir gruptandı ve eminim daha birçok gruptan da idol vardı dizide :) :)

Çünkü hepsi birbirinden yetenekliydi buyrun :



Ve yine yeniden son mu aağğ öliciğim yine yapamamışlardı yine çözülemedi olay yine yarım kaldı iş yine ne oldu nasıl bitti anlamadık. Bana kalsa sezonlarca devam etse izlerim bu diziyi ama bir bölümcük ekleseydiniz olay tam bir çözüleydi iyidi ama yineedeee ben bu dizi sayesinde haremimin oyuncular listesinin şeref konuğu Park Yoo Hwan ı tanıdım :)



Tekrardan diyorum bu çocuk abisinden ( Park Yoo Chun )  daha da ünlü olucak :D :D


A Gentleman's Dignity 



Tabikide her izleyen chingularım gibi bende sonsuza kadar devam etse izlerdim diyorum ama ama ben daha çok junior versiyon isterdim :) Yani sonuçta colin ve arkadaşlarını sonlara doğru onlar gibi muhteşem 4 lü kıvamına sokmadılar mı şöle bide onların maceralarını izlesek arada arada esas oyuncularımız gözükse hiçte fena olmaz hani :D :D


Allahtan başka yapımlara başladılar da onları görebiliyorum :) :) :) 

Beautiful Spy 




Ah yine kdrama lardan koptuğum dönemde beni yine kore camiasına çeken diizlerden biri daha :) :) :) Çok ama çok güzeldi yine final kurbanı olması dışında :) :)


Ben onların sempatikliğine doyamadım ki *.*
Myung Woo & Kang Woo

Yada Hallyu starımızın şapşallığına :) :)


Yada bu yakışıklılığa *.* *.* Ahh ahh sonda Myung Wol ve Kang Woo yu evlendirdiniz ama ama neden benim tüm dizi boyunca aşk acısı çeken 2. erkeğim ( ki herzaman 2.erkekler daha çekici geliyor bana herkesin aksine :D onların içten kendilerince sevmelerine hayranım napıyım :) ) Choi Ryn ( Jang Hee Jin sende haremin ucundan dönmüştün tatlış :D ) la Kore nin Paris Hilton ' ı Joo Ah In ide sevgili yapsaydınız sadece o eşarp sahnesiyle bitmeseydi yine tüm film boyunca üzülen şapşal 2. kızımız Ah In de mutlu olsaydı ben tatlışımı ona vermeye razıydım ama ama tekrardan istediğimiz şeler olmadı napalım :/ Ama yinedeee çok güzel bir diziydi :) :) 


Runway Cop 




Runway cop tan şu yazımda bahsetmiştim ve çok sevdiğimi de sölemiştim :) Vee Chael Soo nun  koreli Recep İvedik olduğunu da sölemiştim :) Eeee Recep İvedik 1-2-3 diye seri yaparda sen yapamazmısın senin neyin eksik ha :D Senden de aynı performansı bekliyoruz umarım bir film serisinin başlangıcıdır bu :) :) 


Veee asıl devam etmeliydi yetmedi işte yetmedi daha çekin daha fazla izlemek istiyorum ben bu diziyi dediğim yapım :) :) 

Ma Boy 



Her zaman kızlar mı erkek kılığına girecek arkadaş alla alla böle gizli bir kural varda bizim mi haberimiz yok diye düşünürken tabuları işte bu diziyle yıktılar :) :) Kız kılığına giren esas oğlanımız ve onun oda arkadaşı esas kızımız :) En kısa zamanda yazılcaklar listemde bu dizi ve esas oğlanımız Sun Woong 'n grubu touch ( evet birbaşka yeni boy band 'm ) ın tanıtımını yapıcam :) :) 


Kesinlikle böle bir konuya sahip bir dizi için 3 bölüm yetmez yetmedi yetmiyor daha kaç kere açıp izliyim şimdiden 2 kere izledim :D 3. süde en yakın zamanda olucak eminim :D Allahtan grubumuzun esas kızımız Kim So Hyun 'n da yer aldığı bir mv si varda onunla eğleniyorum bende :D 


Gerçekten çok güzel bir konusu ve gidiş tarzı vardı dizinin tamam oyuncuların hepsi çok toydu ama 3 bölüm olmayı haketmiyordu cidden çok büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım 3 bölüm olduğunu okuyunca :( :( 


İşte ben bunların devam etmesini isterdim bölüm lük yada sezonluk olmasada bir 5 yada 10 dakika devam etmelerini çok isterdim ama napalım kısmet belki de böle az dozda aldığım için bana bu kadar güzel geldi bu yapımlar :) 

Geleliiimm sona :) Bu mimde kimler mimlendi yada kimler yazdı çok bilmiyorum ki birçok blogger da buralardan göçtü :/ Ama ama eğer unnim yazmadıysan seni mimlemek istiyorum :) Hikaruivy unnim seni mimledim :) Vee yazmak isteyen lütfen sölesin dediğim gibi kimler burda kimler yazdı bilmiyorum :) :) 

         caneee ^.^



6 yorum:

  1. unnii, yine çook eğlenceli bir yazı yazmışsıın! :D İmreniyorum sana bu konuda. :D Ayrıca moralinin eski haline döndüğüne de çook sevindim :)

    "Devam etmeliydi devam edicekti yada olmadı hepimize bize de doktor diploması verin artık biz show tv tıptan mezun olduk sayılır dedittirceğinize bu diziyi her yaz tekrar ve tekrar vermeliydiniz :) :)" :D :D Konuyu çooook iyi özetledin unni :D :D Kesinlikle Avrupa Yakası'nı vermelilerdi -.- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlenceli mi o.o imreniyormusun o.o ciddden mi aağğ çok duygulandım ve çok mutlu oldum gerçekten :) çok teşekkür ederim :) Evet döndüm yine sizlerle eski galaxy tatlım çok teşekkür ederim :)
      Ah sesimizi duysalarda tekrardan yayınlansa ne kadar güzel olur tatlım :) :)

      Sil
  2. Aaaaaa, kızarım ama ne özrü çingum, nolucak yani canım istediğin zaman yazabilirsin. ^.^
    Hem belki erken yazsaydın bu kadar güzel yazamıcaktın. ^.^ Çok beğendim, eğlenceli olmuş. O zaman neymiş her şeyin bir zamanı varmış. :D

    Beautiful Spy hakkında kötü yorumlar okumuştum aslında ama senin bu derece beğenmen merakımı cezbetti. :)
    24 dizisi ben CNBC-e izlerken (ah ah, gençlik yıllarım geldi aklıma :P ) veriliyodu ama sevmezdim ben, neden sevmediğimi bilmiyorum aslında silahlı, ajanlı filmleri çok severim ve haberlerde gördüğüm Türk'lere kötü sözler ediliyomuş falan haberinden sonra hiç izleyesim gelmedi. Öyle işte çingum. :))
    Ellerine sağlık chingucuğum çok eğlendim okurken. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah beğenmene ve eğlenmene çok ama çok sevindim chingu :) :)
      Bazı yerlerde gerçekten olay çok cıvıttı falan ama ben nedense çok ama çok sevmiştim tekrardan izlerim dediğim yapımlardandır beautiful spy :)
      The 24 ü bende cnbc-e de izlemiştim chingu valla gençlik yıllarımız :P Daha genç olduğuma ayrıntılar gözümden kaçmış olabilir chingum valla :S
      Valla eğlendirdiğime çok ama çok sevindim :) :) Çok teşekkür ederim bu mimde mimlediğin için beni chingucuğum :) :)

      Sil
  3. Çok eğlenceliydi :)))) Seçimlerine bayıldım, ne kadar şey izlemişsin böyle, kendimi bu konuda çok geride kalmış hissettim, bahsettiğin çoğu diziyi animeyi duymamıştım bile ^^" Lise 4'ün yazında bu açığı kapatacağım ;) :D:D:D

    Avrupa Yakası'nın eksi halini beğeniyordum ama ben sonra izlemez olmuştum hatta. Volkanlı eski çaycılı Selinli Avrupa Yakası dah iyiydi bence :D Hele o Selin, omooooo! :D:D:D

    Doktorlar cidden sıkmıştı yaf diploma istiyoruz artıkkkk -.- :D

    Bu arada mimlendinizzzzzz efenim ^.^ http://harmony-halmeoni.blogspot.com/2012/09/what-is-your-favorite-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlendirdiğine bu blogger acayip mutlu oldu anlatamaz efendim :) Sizi buralarda görmek ne oş ne güzel böle :) :) Ah 2 günde 1 dizi ;) Ordan gelme birikim bunlar tatlım :) Ah sen şöle en istediğinden üniye gir ben sana liste yaparım hiç merak etme tatlışım :) :)

      Bende o halini sevmiyordum nedense :S Yeni haliyle bayılmıştım avrupa yakasına :)

      Valla ya sıkmıştı hoş bana kalsa bu yazda izlerdimde artık annem izin vermedi :D Ama arkadaşım şok oldu dialogları bile ezberlemişim ben ya :D

      Hemmen geliyorum efenim miminize büyük bir onur duyaraktan :) :)

      Sil