15 Ocak 2013 Salı

Teşekkür Görünümlü Kpop Yazısı




Teşekkür etmek için geldim ben bugün bloğuma :)) Aslında teşekkür yazısı görünümlü bir kpop yazısıyla daha birlikteyim sizlerle :) Yeni yılın ilk ayında hala daha o tarih bölümüne 2 den bozma 3 yazarken yeni albümler yeni single lar yapılmaya başlandı hatta yeni grupların resimleri paylaşılmaya da başlandı :) Hatta birini debut öncesi takibe aldım bakalım nasıl olacaklar :)


Ben bugünlük 3 gruba teşekkür etmek için geldim :) Beni hayal kırıklığına uğratmadıkları için .. Çok çalıştıkları için .. Kendilerini daima geliştirdikleri için .. Yerlerinde saymadıkları için ... Her zorluğa göğüs gerip ayakta durdukları için :))


Başlayalım bakalım teşekkürlerime ..


1) Ukiss - Alone 




Cumartesi yutuba girdiğim de resmen büyük bir süprizle karşılaştım .. 0.0 gözlerim böyle ekrana bakakaldım .. Ukiss geri dönüş yapmış .. Tamam Kore de değil Japonya da yapmış ama yine de o gün haberimin olmasına üzüldüm ... Tabii bunda bu çocukların nedenini çözemediğim bir şekilde aslında çok iyi olmalarına rağmen bir türlü hakettikleri değeri görememeleri de var .. Bir heyecan mv yi açtım tabikii de ... 



Siyahlar içinde ukiss le başbaşa kaldım ... Başta Eli'n patron havasıyla öne çıkması sonra şarkıya başlanılması .. Belki müzik size tanıdık Ukiss dedittirebilir ama .... 


Zıtoo zıtoo zıt oo you'ra alone .... 


Nakarat : Muhteşem - Çok iyi - Perfect - Dona kaldım .. Hiç biri o an hissettiklerimi anlatamaz sanırım .. Hele ki dansları *.* Ukiss'n danslarını hep çok beğenmişimdir hele ki Stop Girl'den sonra bence artık kendilerini kanıtladılar bu konuda yani benim için öyle .. Ama bu ... O 3 3 ayrılarak geçişler ve solo dans kısmından bahsetmek dahi istemiyorum .... Bu sefer 2 2 ayrılarak birinin arkada durması o kol hareketleri ... Ve unutmadan rap kısmına değinmek istiyorum .. Ordada en az dans kısmında ki kadar gözlerim 0.0 bu şekilde dinledim .. Eli ve Dongho .. Omo omo omo noldu sizee .... Tarzınız .. Duruşunuz ... Çok mu çok iyiydi .. Kesinlikle dinlediğim gibi tarzları değişmiş amaaa muhteşem olmuş çok çok daha çok gelişmişler dedim ... 


Japonya da geri dönüş yapmanıza sevindim aslında çünkü sanırım bu çocuklar Japonya da Kore de gördüğü değerden daha fazlasını görüyor ... Ama siz her şeye rağmen hatta bir kişi eksik bile olsanız (grubun rapçilerinden Aj eğitimi için yurtdışında ) hiç yılmadan kendinizi daha da geliştirerek yolunuza devam edip bize güzel danslarınızdan ve sesinizden mahrum bırakmıyorsunuz bunun için teşekkür ederim size :] 


2) Cn:Blue - Re:Blue 




Gelelim dün 4.mini albümü Re:Blue 'yu çıkaran Cn:Blue 'ya :) 

Fan'ı olmadığım halde çok çok başarılı olmasını istediğim grupların listesinde en üstlerde yer alır Cn:Blue benim için .. Çünkü yapmayın ama cidden çok iyiler ... YongHwa  sesiyle duruşuyla kendini kanıtlamış bir vokal zaten .. Jonghyun deseniz .. bence çok ama çok iyi bir ses sahip ... Jungshin hakkında açıkcası çok bir şey bilmiyorum .. Ama tatlı baterist Minhyuk ... Hem bateri de çok iyi hem de sesi de çok çok iyi bence .. Grubu tanımadan önce Hearstrings te Minhyuk ve Yonghwa yı tanımıştım .. 

Albüme gelirsek eğer .... Dün koca gün 5 şarkıyı tekrar ve tekrar dinledim .. Twitter da bir boice 'n da dediği gibi tüm albümü ne ara dinlediğini anlamıyorsun bile ... Bitti mi şimdi ? Ben 5 şarkıyı ne ara dinledim ya ! Acaba yanlış mı indirdim !! Tarzı sorularla boğuşuyorsun kendince ... Ve en önemlisi Cn:Blue 'nun oturmadığını çok ama çok çalıştığını ve kendini geliştirdiğini görüyorsun bu albümde .. 

Albümde aslında 6 şarkı var ama birisi daha önceki albümlerinde olan Where You are 'n -ki bu şarkı bu albüme kadar benim favori şarkımdı - İngilizce versiyonu .. 

Track Listesine gelelim :) 

1) I'm Sorry 





Şarkı teaser daki gibi telefon sesiyle başlıyor .. Sonradan tahmin ediyoruz ki arayan Yonghwa 'nın mv boyunca telefonuna bakıp sesini duymayı beklediği kişinin sesi :P Ama çok bekleyecek daha çünkü kız açıkca ''I'm sorry .. İt's over '' dedi sende boice lara kaldın Yonghwa :P 

Kesinlikle geliştiklerini , yerlerinde saymadıklarını daha ilk şarkıdan anlayabiliyorsunuz .. Nakaratta Yonghwa 'nın uzatmaları hızlı hızlı söylemeleri benceeee ... MUHTEŞEM olmuş ... Hele ki Jungshin 'n ''oov oov back to me .. i'm so so crazy '' demesini çok sevdim hatta bayıldım tabikii Jonghyun şarkı söyleyene kadar :)) Nedense anlamadığım bir şekilde beni çok etkileyen bir sesi var .. Bu şarkıda kısa bir bölümü olduğu için başta üzülsem de kısmı sesinin güzelliğini ortaya çıkartıyor en azından :)

2) Coffee Shop 



Sanırım albümde ki favorim bu oldu çünkü o başta ki Coffee Shop o o o Coffee Shop lar sizi muhteşem bir enerjiyle şarkıyı dinlemeye hazırlıyor .. 

Sonra Yonghwa o ma ba i vi ma ba coffee shop diyerek sesinin güzelliğini ortaya koyuyor :) 

Hele ki arkadan ince ince gelen gitar sesine öldüm .. Şimdi hep gitar sesi var biliyorum bu bas mı electro mu bilmiyorum pek ayırt edemem ben böyle şeyleri ama sanırım electro .. ince ince bir tını var arkadan eğer sesi bastırıp müziğe odaklanırsanız o güzel sesi duyarsınız :) 


Hele ki ''oh yeaahhh '' kısımları ve arkadan gelen kız sesleri gülüşmeler buraya bayıldım :) Ve performansını çok ama çok izlemek istediğim bir şarkı haline geldi ...


3) 나 그대보다 ( Na Geudae Boda ) 



Jonghyun'n o güzel yumuşacık sesiyle başlayan yumuşacık insanın kalbine dokunan şarkı :) Daha sözlerini bilmeden şarkının karşılıksız duygular üzerine kurulduğunu anlarsınız :( Ki Yonghwa da tüm kalbiyle Na Geudae boda yani senden daha çok diyor :) 


4)나란 남자 (Naran Nam Je )      (MAn Like Me )     

    


Çok iyi başlangıcı olan bir şarkı bence bu daha bateri ağırlıklı gibi geldi bana ve eski albümlere benzeyen tarzda :) 



5)라라라 (LA la La ) 


                                


                                                
Jonghyun sesiyle ve Yonghwa 'nın lalala larıyla muhteşem olan bir şarkı ve arkadan kısık sesle söyleyen sözler insanın kalbine dokunuyor gerçekten de :) Ve gitar kısmı tabikii de bir harika olmuş ^.^ Hele ki rap kısmı *.*


Cn:Blue 'ya bize çok güzel bir müzik şöleni yaşattığı için çook ama çookk teşekkür ederim :) 


3) B.A.P - Rain Sound





Oy matoki tavşanımızı yağmur altında da gördük ya :) Onun yağmur altında dans etmesini çok istiyordum ben ama .. Burdan hala Dancing In The Rain 'e performans beklediğimi de vurgulamış oldum :b 

Gelelim benim çalışkan çaylaklarıma . aaa pardon artık onlar çaylak değil büyüdüler ablaları Melon da en iyi çaylak ödülünü de aldılar o muhteşem Warrior performansıyla beraber :) 

Şarkıyı ilk dinlediğiniz de dikkatiniz Youngjae'nin wo wo woa woaa ları çekse de bir kaç kez dinledikten sonra arkadan gelen güzel gitar sesine odaklanabiliyorsunuz .. Sonra da tok sesli liderimiz o muhteşem sesiyle rapine başlıyor ve benim yanına grupta en çok yakıştırdığım ses Jongup ta ekleniyor .. Dans olarak kendini kanıtlıyor olsada Jongup 'n rap tarzına çok uygun bir sesi olduğunu diğer şarkılardan anlamıştık ve rain sound dada güzel bir bölümü olmasına çok sevindim .. 


Rap'n etkisi altındayken birden o yumuşacık kalbinize dokunacak olan sesi duyuyorsunuz Youngjae muhteşem dokunuşlarıyla sözlere can verirken Daehyun o inci gibi sesiyle sizi duyguların daha da derinlerine taşıyor .. Ve burda B.A.P 'nin vokallerinin ne kadar muhteşem olduğunu bir kez daha anlıyorsunuz .. 

Ve birden size sahiplik onu isteme duygusunu yaşatıcak bir ses duyuyorsunuz ve bu her zaman onun daha uzun bölümleri olmalı o tok sesini daha çok duyalım dediğimiz Himchan 'a ait oluyor veee kendini dahada çok geliştirdiğini gösteren rapiyle maknaemize eşlik ediyor .. Ve benim gözümde B.A.P çiftlerini oluşturuyor :) Yongguk & Jongup , Daehyun & Youngjae , Zelo & Himchan ... 

Belki bu söylediğim biraz saçma ama baştaki gitar etkisindendir belki diyorum ki baştaki çatıdan damlayan yağmur sesini bu karlı havalarda duymak insana mutlu hissettiriyor .. Zelo 'nun rapindeki değişiklik o farklı tarzı bana ispanyol havası verdi .. Baya bir farklılık yarattığını düşünüyorum ... 

Çok çalışan bir grup olarak benim gözümde çok üstlerde olan bir grup B.A.P ... O kadar çok tarz değiştirdilerki şu çıkış yaptıkları 1 sene içerisinde biz o ilk tanıdığımız B.A.P yi çok ama çok özledik .. O isyanla dolu şarkıları dansları çok özlemiştik ve single dan beklentimiz de buydu amaaa ... Eskisi gbi olmasada bu şarkının içinde bizim istediğimiz özlediğimiz B.A.P 'nin çok fazla dokunuşları var :) 


Bu single la bizi çok mutlu edip çok farklı duygular yaşattılar evet ama bizim de en büyük endişemiz hala devam ediyor .. Bu çocuklar ne zaman dinlenecek ?? Fazla ortalarda gözükmediniz mi sizcede ?? biraz dinlemeniz şart :) diyorum :) 


Geçen hafta iki gruptan yaşadığım hayal kırıklığımı çok iyi unutturan bu üç gruba çok teşekkür ediyorum :) Ve comeback heyecanım tabiki de bitmiyor sırada bu ve bu teaserlarıyla beni çok meraklandıran Vixx onunla aynı gün de bugün yayınladığı şu teaserıyla merakıma merak katan Phantom ve 4minute 'n alt grubu olan 2yoon var . 2yoon 'n çok farklı bir tarzı olucağı söyleniyor ki bu, bu, bu ve bu teaserlarından da çok iyi anlaşılıyor .. 



Tatil de bol bol görüşmek dileğimle caneee ^.^



7 yorum:

  1. Vaaaay çok hoş bir yazı olmuuuş :D U-Kiss CN Blue ve BAP ah cidden çok güzel comebackler oldu bunlar *-* Zaten hepsi hakkında ki yorumumu biliyorsun şimdi telefondan yazmaya çok üşendim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üşengeç şey seni :P Biliyorum ya bilmezmiyim hele ki cn blue ve u kiss 'i benden sonra izlediğin için çok mutlu olduğunu çook ama çoook iyi biliyorum :D :D Nasıl da sinir ettim seni :P

      Teşekkür ederim kuzucum :))

      Sil
  2. ''2'den bozma 3 '' eheheh çok iyi ya ^^ he ben orda kaldım hala :P eee şarkılara gelecek olursak ''la la laa laa'' ve ''vo vo voa voa'' diyorum sadece <3 çok beğendim bende çok iyiler^^ b.a.p n şarkısında gitar mı çalıyodu ya o.O yeterince dinlemedim demekki :D gidiyim dinliyim.. gittim.. Ellerine sağlık çok güzel bi yazı olmuş ^^ 'ŞARKILARA TEŞEKKÜR'' :D :D :D 'lvys'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha :D Bende Şarkılara teşekkür de kaldım :D Nerden aklına geldi o canım lvys :P

      Teşekkür ederim yorumun için :) Bak artık tam kpop lover oluyorsun :D Daha düzgün dinle şarkıları bu arada :P cane ^^

      Sil
  3. unniii mimlendinn! :D

    http://ifeelgoodman.blogspot.com/2013/01/mim-ajans-kuruyoruz.html

    YanıtlaSil
  4. Unni! Comeback yaptım^^ Umarım blogumu ziyaret edersin^^ Herneyse yazınla ilgili diyeceklerim şunlar: Gerçekten,neden bu U-kiss'i hiç ödüllendirmiyolar yaa...Bence bu koreliler kıymet bilmiyor,çocuklara hakettikleri değeri vermiyor :( Benimde CNBLUE'nun mini albümünde en sevdiğim şarkı Coffee Shop. Bence başarılı bir albüm olmuş ^^ Rain Saund şarkısı beni gerçekten çok duygulandırdı. Ayrıca Zelo ve Yongguk'un rap kısımlarına bayıldım. Unni biliyon mu? Ablamla ben canımız sıkıldığında şarkı ezberler ve onları karaoke biçiminde söyleriz. Ablamın sesi gerçekten çok iyidir.Şarkılarda o vokal olur bende rap yaparım. Hatta BTOB Il Hoon'un bile rapini yaptım ama ençok istediğim şeyse Zelo ve Yongguk'un rapini yapmak ama henüz yapamadım :( Saçmaladıysam bağışla benden bu kadar ^^

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa blogunu yeni keşettim ^^
    Çok samimi buldum
    Umarım daha çok yazarsınn

    YanıtlaSil