4 Temmuz 2012 Çarşamba

Mim : Harem

       

                                                         Kalbimin Açılan Kapıları 




Osmanlı kültürümüzü devam ettiriyoruz kampanyası :) Chingular bizim Sultan Süleyman dan neyimiz eksik demişler harem kurmuşlar iyi demişler valla :) Herkesin hayali değilmidir ki istediği zaman en çok beğendiği erkekleri görmek için bunları bir arada tutmak ? :) Haremini en çok beğendiğim blogger harmony en çok yazmak istediğim mimi banada pasladı :) Tabi hemen yazıya dökemedim ben haremi ( yazıya dökemedim derken harem hali hazırıyla kenarda duruyordu tabikide :D ) arkadaşım bizdeydi çevreyi tanıt yazlığa git güneşlen (ne güneşlenmek ama kıpkırmızıyım şuan :D ) falan derken arkadaşımı yolladım , yolladığım gibide pc başına koştum :D İlk mimim ve konu muhteşem ee haliyle heyecan var tabi olmazmı :) Haremimin kapılarını chingularıma açmadan önce harmony nin dediğini yapıp ambulanslık bir durum olursa die telimi yanıma alıyorum sizede tavsiyem budur :) 

Haremimin 1.kısmı : Oyuncuyuz biz :) 


Evet haremim kısım kısım malum liste kabarıktı da :D Oyuncuları hangi diziyle tanıdıysam yanında oda yazılı ve işte haremin 1.kısmını oluşturan birbirinden tatlı 5 insan ( insan mı :O ) :D 
                                                                                                                    p.s. : halka açıktır :)

5) Secret Garden : Hyun bin  


 


Önceden kdrama izlemişliğim vardı tabii ama girip te çıkamamam bu dizi ve hyun bin sayesinde olmuştur . Ah senin o bakışlarına kendi beğenmiş hallerine kurban :D gizli gamzeni sevsinler bir tanecik hyun bin :D

4)Yamato Nadeshiko Shichi Henge : Kazuya Kamenashi






'' Ben mi ? '' evet sen Kazuya cığım :D Sen ki japon alemine daldığım da nerdeyse tüm dizilerini izlediğim insan aaahhhh aahhhh neler var allahım diye gezinmeme sebep olan insan haremimi süslermisin ? (mecazı anlamda yani ya ben onlara çok güzel harem ayarlıcam yoksa :D ) Hoş şimdi sen aynı dizideki gibi tüm kızları evin önüne dizersin o ayrı olsun olsun herhalinle kabulsün sen :D :D 


3)Paradise Kiss : Osamu Mukai 






Tabikide Osamu ' yu Paradise Kiss te tanımadım :) Ama kalbime orda taht kurmuştur kendileri :) Şu hallerine bakın ya her haliyle tatlı tanımına uyan insan :) İstediğinde çokta karizmatik olur hani :D 


2) BOF : Kim Bum 






Ah Kim Bum ah :D Sen ki BOF ta hadi ya  Kim Bum çıksın göreyim güzel yüzünü dediğim insan :D Hep gül sen böle olur mu ? :)


1) K-Pop The Ultimate Audition : Park Yoo Hwan 




Herkes haremine abiciğini (Park Yoochun) almış tatlışın bense kendilerine hayran biri olarak haremimin ilk kısmının özel konuğu seçtim onu :D Daha yeni olduğu için bence çok tanınmaması , yakında geçer abisini diye umut ediyorum :D 



Haremimin 2. kısmı : İdollarım 



                                              p.s. : Halka açıktır ve 7x24 yemek - kola servisi yapılcaktır :) 

10) 2pm : Nichkhun

 



 Ahhh ben mi Nichkhun :O Tabikide haremim de senin içinde yer var senki ciddi ciddi durup sonra ortamı kopartan gülünce tam gülen insan tabikiii de sen de gel :D 



9) C.N BLUE : Jonghyun


 



Burning burning burning :) c.n blue nun birtanecik burning i güzel insanı jonghyun sensiz haremmi olurmuş canım hiç sen böle bak yeter :D 


8) Mblaq : Mir 



Bana çok kırgınsın biliyorum Thunder Thunder diye yırtardım kendimi bir aralar :)  Başta senin kıymetini bilemedim ama bak bak grup temsilcisi olarak seni aldım buraya :D Lütfen daha fazla trip atma ve kafanı çevir bu tarafa da chingular cool rapper görsün :D :D  


7) 2pm : Junho




Herkescikler Bi Rain i almış benim tatlışım junho mun ondan neyi eksik :D Şaka bir yana acayip benziyorlar ya :D Tatlı insan gülünce nasılda gözleri küçülürmüş :D 

6) Beast : Junhyung





Harem ana dansçı rapçi kaynarken Junhyung 'u almamak olmaz şimdi chingular şuna bakın :D Kolasını elinden hiç düşürmeyen b2st'n biricik rapperı , karizmatik , b2utiful lips li insanı :) Tabikide haremdeki kola servisi Junhyung'u haremde tutup Goo Hara ya kaçmasını engellemek için  :D


5) B.A.P : Bang Yong Guk 





 Ah liderlik bir insana bu kadar mı yakışır :D Grubu sadece dinleyince cidden tam lider o ne ya insan azıcık güler diyor insan :) Ama tada' it's b.a.p de kalbimin kapılarını araladı o ne sempatikliktir ya :D



4)Shinee : Key





Bu ceketini giy gel Key lütfen :D Bayılıyorum şu haline ya sempatik şey :D Divalığını sevsinler senin :D O narinliğine rağmen rap söylerken karizma oluverir kalırsınız öle chingular :D 


3) Exo : Kai 





Kim der 94 doğumlu diye :) Ne olurdu sanki birazcık daha büyük olsaydın ha :D 1.84 lük boyuyla haremde topuklularımı giyip salına salına rahat rahat yanına gideceğim exo nun bitanecik ana dansçısı :)


2) Shinee : Taemin 





Tatlımı dediğinde tatlı , karizmatik mi dediğin de hyunglarına taş çıkaran karizmatikliğiyle shinee nin birtanecik maknaesi :) Yemek yemeye bayılan insan bol bol yemek ye haremdede yanakların çıksın bizde unnilerin olarak gelip o yanaklarını sıkalım :) :) Hayatta uzun saçlı erkekleri beğenmem diyen bana erkekte uzun saçı sevdiren insan :) Haremimde yerin başköşelerden bilesin ;) 


1) İnfinite : L




Haremimin karizmatik , kendini beğenmiş , bir havalarda kategorisi ni layıkıyla doldurcağını düşündüğüm kişi :D insan diyemiyorum ben buna chingular :D 


' Eeee bi eksiklik var sanki yukarıda fotoğrafları olan çocuk haremde yok Kiki mi yazıyordu fotonun altında bide saçı mı ne değişmiş sanırım ' ' Altta beast diye bir grubun resmi var sanırım çocuk o grupta soldan 3. resim ona benziyor :) ' ' Ama ama  b2st ten junhyung diye birini yazmış allah allah kafası karıştı herhalde , heyecan da yapmış olabilir tabii çarpıntıda bir olasılık ' Dediğinizi duyuyorum chingular :) :)


Haremimin Yasak Kısmı :) 




       Kuzucuğumu halka açık kısma koycağımı düşünmediniz herhalde dimi chingular :) 




Haremin sadece yöneticiye açık kısmının tek üyesi haremin baş tacı Lee Kikwang :) Fotolarının en şapşal , şaşkın olanlarını koyucaktım bakmayın diye ama (size merooong :P :) ) sırf o hallerine bayılan birçok beauty bildiğim için vazgeçtim tabikide :D Kuzucuğum ( evet onun adı kuzucuk tüm arkadaşlarım öle biliyor adını bilen yok :D ) , kikim , b2st'n şapşik main dancer 'ı :) Sen hep o içten gülüşünle gül bende seni görüp mutlu olıyım bu böle sürüp gitsin aminnn :D :D

Uçtum gidiyorum bulutların üstünde :) Hayallerimiz olmasa biz bir hiçiz diyip kendimi rahatlatıyorum ve haremini kısmen tahmin ettiğim sunbaenim melody ye , haremlerini heycanla beklediğim ezgi ye ve yeni blogger arkadaşım sümeyye ye paslıyorum bu güzel , içimizdeki fangirlü (ve abazanı:) ) dışarı çıkartan mimi :) Eğer yazmayan chingu varsa söylesin anında paslıyım :) Umarım haremimde eğlenmişsinizdir :) :) 

8 yorum:

  1. Vuaaa! Burası yakışıklılar cenneti mi, ben ne zaman öldüm böyle? o.O

    Amanın, ne cool bir harem böyle, hepsini -sonuncu personel harici girişin olmadığı yer dışında- tek tek yirim! Hepinizi böyle ham yapar, enişteme de şurdan bir selam çakarım efenim. ^^

    Çok güzel bir harem olmuş, ellerine sağlık unni, baktım bi daha baktımi doyamadım, bir daha bakıcam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ay harmony koptum :) sana haremim her zaman açık ( tabii sen kimlere bakman gerektiğini iyi biliyorsun :) ) bak yemek ve kolada var gel istediğin zaman :) idolların nerdeyse hepsi ya ana dansçı ya da rapper tabii ki cool olucaklar :) istediğini seç beyen al ;) :) yaş farkınızda çok yok rahat rahat gezinebilirsin harem de :) :)

      Sil
  2. Okurken öldüm öldüm dirildim sanırım. o.O İdoller kısmı ne öyle, hepsi tam benlik. Jonghyun, Mir, Yong Guk, Kiiiy, Temiiin, Junhyung ve son olarak Myungsoo. Bir arada onu görünce şaşırdım, şahsen bende yazarsam onu kaça koyarım bilmiyorum. o.O Aağ hiç düşünmedim bak. Çok zor olur, o kadar konulacak kişi var kii. :D

    Harika bir harem olmuş, bu yakışıklılar cennetini oluşturan ellerine sağlık unni. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusunu sölemek gerekirse cidden çok zor kararlar verdim mesela ilk önce minho yu eledim sonra thunder ı , sunggyu , woohyun derken liste böle uzar gider :D ALlahtan önce den liste yi hazırlamıştım bende yazarken uğraşmadım böleyken kaç saatimi aldı öteki türlü koca gün harem yapardım sonra akşam acile bi daa :P :)

      İStediğin idollar kısmı olsun ezgicim istediğin zaman ziyaretine açıktır haremim :)

      Sanırım harem kurmadın sen aaa olmaz hiç olmaz küçük büyük herkesin ihtiyacı var diyorum tekrardan :D Vee hemen sana mimleyip heyecanla haremini bekliyorum , galiba bende seninkinde ölüp ölüp dirilcem :D

      UYarı : Hareminin kapılarının kime kapalı olduğunu çok iyi biliyorsun ;) ;)

      Sil
    2. Woohyun'u elerken canın yanmadı mı ya :D
      Aaah şimdi hazırlarken ne kadar canım yanacak kim bilir. :D
      Evet çok iyi biliyorum merak etme :D

      Sil
    3. haha çok zor kararlar seni bekliyor bakalım :) ah hemde nasıl yandı canım bakalım sen alırsan hareme sende ziyarete gelirim :D

      Sil
  3. Ellerine sağlık unni müthiş olmuş. Gözüm gönlüm açıldı resmen ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim sümeyyecim bakalım seninkini büyük bir heyecanla bekliyorum ^.^

      Sil