23 Eylül 2012 Pazar

mim : my favorite :) :)



  kiki & hyunsik 


Herkese merhabalar !!!!  :) :) :) Ben geldiiimmm demek isterdim ama sabahtan beri buralardayım ben ki :) Chingularım bir sürü bir sürü yazılar yazmışlar :) Bende onları okudum baya eğlendim ben de yazıcam yaaa banane dedim :) Ve kucağıma hooppp bir mim düştü sanki yazmayı bekleyen 2 tane daha yokmuş gibi :D Bide birini zorla paslattım kendime ha :D Ama napıyım napıyım ona ne yazayım karar veremiyorum :D Vee bu mimi de bugün çok yazmak istedim :) Mim i nedense çok sevdim ben :) Zaten mimler sayesinde chingularımı daha çok tanıma şansı bulduğum için mim yazılarını çok seviyorum ben :) :) Vee bu güzel mim de beni mimlediği için harmony bıcırığıma burdan kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :D :D :D

Mim yine soru cevap mimi güzel güzel sorular var yine yeniden :) Ve ana konusu favoriler :) ee bizde ondan başlık resmi olarak favorilerimizin resmini koyduk dimi :D :D Şuan kalbimin favorileri onlar benim biri daha çok favori ama ama ama şimdi kıskançlık olmasın sonradan da :D :D :D :D


Favori rengin : 



I'm singing my blue ♥ ♥ 
 Mavi gökyüzü rengi :) Benim rengim :) Ruhumun rengi :) İç ferahlatıcı bir renktir benim için :) Kıyafetlerimin bir çoğu mavidir :) Mavi olan herşey benim için güzeldir :) Kısacası birşeyi beğenmem için mavi olması yeterlidir :) :) 


                                                         Favori Hayvanın :



 Aslında benim favori hayvanım yok :) Köpekleri severim öle korkup kaçmam her nekadar küçükken kedi tırmalasada onları da severim :) Hayvan sevgim vardır ama bu benim olsun mmm ( danette ikilim mmm danette ikilimmm nihaha :D ) tarzı bir ciyaklamam yoktur hayvan konusunda :) Ama ceylan ' n yeri ayrıdır :) Çünkü lise de çok sevdiğim danışman hocamız dan yıllığım için yazı yazmasını istediğimde beni ceylana benzettiğini yavaş yavaş emin adımlar la yürüyen ama hedefine iyi odaklanan biri olarak gördüğünü yazmıştı :)  :) O yüzden favorim demesem de ceylan diğerlerinden farklıdır :) :) 


                                                           Favori Sayım :



oley oleeyyy yuppi yupi bu soru çalıştığım yerden çıktı hem chingularımada kopya verebilcem adıma bakın yeter :D :D ahaha belli değil mi 11.galaxy.2 :) :) 11 çünkü Almancada karşılığı nerdeyse adıma denk geliyor yani adımın ortasında ki ünlü harfi çıkart al sana 11 :D :D 2 nin nedeni anlatmama gerek yok herhalde 5 dakika blogta dursanız yazı okumasanız bile başlıklardan anlarsınız herhalde :D :D 

                                                   Favori İçeceğim :




Reklamın alasını yaptım farkındayım ama ama o benim favorim o benim serinleticim :) :) Ben kola yı hiç sevmem bir burger da içerim o kadar severek ve isteyerek içtiğim nadir anlar vardır ama ama ama ayran heleki bu haliyle cam şeklindeyse sabaha kadar içerim arkadaş :D :D Ah biz küçükken hep böle satılırdı bide depositolu oldukları için şişeye hiç bir şey olmasın diye gözün gibi bakardın bakkala geri götürürdün ağğğ çok özledim çocukluğumu :) :) :) 

                           Facebook mu Twitter mı ? ?



Ah ikisinden ikişer tane var aslında bende :D Birisi bloğumun birisi gerçek benim :) Ama ama blog için olanlar  asya dünyasını daha rahat takip etmek için kendim için olan twitter daha haftalık olmadı :D Facebook da desen sırf arkadaşlarımın ısrarı üzerine 4 ay falan öncesi açıldı :D Anladığınız üzere hepsini geç blog u sor bana blog u diyorum ben :D :D Blog en iyisi :D 

                                                           Tutkum : 



Tutku mu ? Çok ama çok severim favorim olmasada yerken çok mutlu olurum böle en akışkanlısından aaahhh olsada yesem hmmm ^.^

Neeeeee bu tutkudan bahsetmiyormuydukkkkk :D :D 

Yaa durun kaçmayın söz valla bi daha espri yapmaya çalışmıcam çinçaa !! :D :D 

En büyük tutkum hayattan zevk almak :) Aid lik hissi benim için çok önemlidir :) Eğer o hissi hissedersem heran mutlu olurum ve zevk alırım :) :) :) Müzik dinlemek benim için yaşam sevincidir :) :) Her türlü müziği dinlerim her türlüsüne açığımdır yeterki bana duygu versin :) :) Sevdiklerimi mutlu etmek :) Nasıl bir tutku diyebilirsiniz bu ama ben ilgiyi seven birisi değilimdir ilginin üstümde olmasını sevmem :) :) Onun için sevdiklerim mutluysa heleki nedeni bensem bu beni herşeyden çok mutlu eder :) :)

Başarılı olmak :) :) 

Dans .. dans ... dans :) :) Buda demektir ki  kiki :) :) 

Vee en yeni tutkum :) :) Kore ye chingum hoihoi le gitmek :) :) Şöle mezun olsak sonra en ünlüsünden bir Prof.'n falan Kimya semineri olsa Kore de ( o zor bir ihtimal de Japonya falan da olur biz ordan Kore ye geçeriz :D ) bizde meslektaşımla gitsek :D Sonra o zamanda bigbang le b2st 'n konseri olsa onlara gitsek aaahh ahhh işte tutku budur :D ( için de dans var müzik var sevdiğim birisi var başarı var daha  ne olsun tüm tutkularım içinde *.* )

                                        Hediye almak mı ? / Hediye vermek mi ? 


;) ;) ;)




Yukarda sevdiklerimi mutlu etmenin tutkum olduğunu söledim :) Yani burda hediye almak yada ikiside dememi beklemeyin benden lütfen :) :) Tabiki de hediye vermek :) Tamam hatırlanıp hediye almak çok güzeldir beni mutlu eder ama ama verdiiğim hediye o kişiyi çok mutlu ettiyse o gün boyunca yüzündeki gülümseme benim sayemdeyse yada o hediye onun vazgeçilmezi haline geldiyse işte o anda benden mutlusu olmaz *.* 

                                                      Favori Günüm : 


Çıkmaz ayın son çarşambası :D :D Bütün günler aynı benim için :) :) Pazartesi sendromu yaşarım evet şuan yaşamaya başladım bile hatta yarın 8.30 ta termodinamik dersim var :/ :/ :/ Ama ama yinede hergün ayrı önemli ve güzeldir :) :) 

                                                   Favori Çiçeğim :



Heryerde bulabileceğiniz bu çiçek türünü ben çok ama çooook severim :) Sonuçta çok sade ama kimsenin aklına sevdiğine papatya almak gelmez basit kaçar diye dimi ? Ama ben onun basit oluşunu heryerde bulunuşunu ama aslında çok özel oluşunu çok seviyorum :) :) :) 

Ah bitti mim yaa :( Çok güzeldi bu mimi yazması çok mutlu etti beni :) :) Harmony tekrardan teşekkür ediyorum :) :) :) 

Vee ben bu mimi küçük filozof ve ezgi ye paslıyorum :) :) 

          caneee  ^ . ^



17 yorum:

  1. Teşekkürler unniciğim! :D Ayrıca unni, nasıl bu kadar eğlenceli yazıyorsun O.o :D Ders ver bana, bu işin sırlarını öğret :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim bıcırığım :) :)

      Gerçekten yazılarımı beğenmen çok hoşuma gidiyor heleki şu son 2 yorumun beni çok mutlu etti hemde çok *.* Ama ben konuştuğum gibi yazıyorum yani o an aklıma ne geliyorsa onu yazıyorum :) :) Ama ama kendine haksızlık etme senin de yazıların çok güzel :) Özellikle japon alemi konusunda senin blogun favorim :) Hatta bir yakışıklı ararken google amca bile beni sana yöneltti :D :D

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim unniciğiim :)) Ahahaha teşekkür ederim :D :D Aaa, ben neden hiç denk gelmiyorum ki bu yönlendirmelere :/ :D

      Sil
    3. o zaman hemen sana şuan kalbimin bir kısmını kaplıyan yeni japon yakışıklım lewis jessenin rol aldığı dizileri google de aratmanı istiyorum bak bakalım hangi blog karşına çıkıcak :D :D

      Sil
  2. I'm singing my blues... çingum süper cevap olmuş. :D O zaman sana hediye alırken mavi alsak yeter. :D

    Vay ceylan zarif hayvan, güzel bakar, zıp zıp zıplar... :) Hocanda güzel tespitte bulunmuş yani. :D

    Hepsini geç blogu sor bana, blog diyorum. Bende bende çingum, bilgisayar başında olduğumda zamanım daha çok blog başında geçiyor. O yüzden bende blog diyorum. :D
    Puhahaha! Çingum 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi oraya tutku resmi koymak. :D Çok oricinan bir cevap olmuş. Bende çok severim bu arada tutkuyu. :D

    Ayy çingum orda adımı gördüm ya nasıl sevindim anlatamam. :D :D Benim hikayeyi azıcık değiştirmişsin Kimya semineri demişsin. Eee çalışkan olanımız, mesleğe ilgi duyanımız kendini belli ediyo. :) Ben sırf eğlenmek için gideriz yazmıştım. Olsun hem öğreniriz hem eğleniriz. :D

    Birde bir şey sorucam o orkide benim için mi? :D :D
    Seviyor, sevmiyor, Seviyor, sevmiyor, Seviyorrrrrr!! :D Oley!!
    Çingum bende severim papatyaları aslında, Daisy filminden sonra daha da bir sevdim hatta, izlemediysen tavsiye eserim. :D

    Ellerine sağlık çingum, çok eğleneceli olmuş yine. :D

    Ve ve ben bir karar vericektim sanırım. Geldi o an, arka fonda kalp ritimleri güm güm güm güm...

    Hazır mısın çingum, ben bu mimle seni... seni... seni çok sevdim çingum, zaten aksi mümkün değildi. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten sanırım en çok sevdiğim bigbang şarkısı o yeri bambaşka çünkü :) :) Ah ceylan konusunda teşekkür ederim chingum :)
      Ahaha hepimiz faceden twitten daha çok buralarda takılıyoruz zaten ya oohh miss en güzeli :D Tutkularımı yazıcaktım ne resim koyiim dedim direk aklıma tutku geldi benim nihahah :D Ama ne reklam içerikli yazı olmuş o öle omo omo :D :D
      Hmm acaba senin için mi olsa orkideler kim için olsa acaba hımmmm :D :D Aynısından bizim evde balkonda da var tatlım annemle ablamda çok sever zaten gerçeğini anneme anneler günün de hediye aldığımız için bunu da sana hediye etmek istemiştimm :)
      Ah her ne kadar o güzel papatyaları pis işlerime alet etmeyi sevmesem de çok yaparım bende seviyor sevmiyor ama o illaki seviyor geliyor nedense :P :P Papatyayla mı ilgili ? omo omo kesin bakıcam :D :D
      Beğenmene çok sevindim chingum :) :)
      Güm güm güm kalp atışlarında arkada wwwaaaaooooww fantastic baby huhuuu huhuuu çalsa olmazmı chingum ya çok dinleyesim gelmişti :D :D Çinça sevdin mi beni chingum aayyy ( ama bende o kadar orkide falan hediye ettim yağcılık yaptım :P :D :D ) çok ama çooookkkk sevindiimmm :) :)

      Sil
    2. ah bu arada chingum nasıl unuttum :) Ben hani mezun olunca anca gideriz Koreye diye düşündüğüme işi de sıkıştırdım araya :D Yoksa eğlencez kopiciğiz hiç merak etme sen :D :D Ağğğ <3 <3 <3 :) :)

      Sil
  3. Benim için olsun, benim için çebal! ^.^ Vay ne şanslı anne, olsun bende çok şanslıyım güzel bir orkidem oldu. :) Nomu nomu nomu arigato çingum. :D

    Aaaaa neden öyle geliyor acaba, bak merak ettim çingum. Sevdiğinden olmasın. :D
    Filmde My Sassy Girl'deki kız ve A Moment to Remember'daki çocuk oyunuyor, favori filmlerimdendir çingum. :))

    Tabii olur çingum, o zaman wwwaaaaooooww fantastic baby huhuuu benden sana gelsin. :D
    Biraz etkisi var tabi yağ çekmenin. :D Şaka şaka valla sevdim ben seni. :D

    Mezun olunca gideriz tabii çingum ama benim işte güçte de gözüm olmadığı için düşünemedim onu, laf aramızda biraz tembelimdir de. :)
    Çingumla Kore'lerde kopucaz biz, aaaaaaaaaa çok sevindirik oldum. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de senin için chingum o :)
      :) izliycem o filmi chingum cidden merak ettim :)
      Ay teşekkür ederim chingum artık şarkıyı dinleyince sen geliceksin kesin aklıma :) :)
      Bende seni sevdim chingum kii biliyosun bunu çok iyi :)
      AAyyy bak chingucuğum o zaman o zaman gerçek havai fişekte atalım olur mu ha olur mu lütfen lütfen :D :D
      Yok chingum sen çok güzel ir kimyager olucaksın inanıyorum ben buna :) :)

      Sil
    2. Lütfüyle evlen. :P Puhahaha, ay çingum yıllardır yapmamıştım bunu ama bir anda aklıma geldi, yapmak istedim. Beni sevdiğini bir kere daha düşün istersen, şu an ben bile kendimden nefret ettim. :D
      Atalım tabiiiiiiiii. Seni mi kırıcam çingum. :D :D
      Ay inşallah ya çingum, ben o konuda kendimden hiç umutlu değilim ama bakalım. :/

      Sil
    3. ayyyy tüylerim diken diken olduuuuu *.* *.* Şimdi bana yapabilrsin chingum ben alışığım ablamdan da olurda kiki min yanında yaparsan tanımıyormuş moduna bağlarım Kore de haberin ola nihahah haha :D
      yuppi yuppi :) :)
      Önce sen kendine inan ki diğerlerini inandırabilesin chingum *.* herşey güzel olucak *.* fightingg !! ^.^

      Sil
    4. Aaaa aşkolsun insan arkadaşını her haliyle sevmeli, kabullenmeli. :P Yok çingum yok şaka yaptım, eniştemin yanında yapmam öyle bi densizlik, başkalarının yanında gayet kibar bir insanım ben. :))
      Fighting!! ^.^

      Sil
    5. ah ben başkası değilim dimii *.* :) Benim yanımda yap istediğin espriyi chingum :) :) ben seni herhalinle severim tabi :)

      :) :)

      Sil
  4. Maviii. Bende çok severim o rengi, en sevdiğim 3. renktir. Hayır deli falan değilim, bunun sıralamasını sadece şu anda kafadan yapmış bulundum. :P I'm singing my blueees. ~ Cidden çok seviyorum bu şarkıyı. *-*
    Unni o tutku esprisi neydi öyle yaa. Yapma bir daha, lütfen, lütfen yani. :D
    Seve seve yazacağım bu mimi. Ondan sonrada haftalardır aklımda olan ancak dün bitirebildiğim yazıma geçeceğim, eheh. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bir ara liste yaptın zannettim ezgi :D :D Seninkini merak ettim şimdi bak :) :) Çok güzel evet bendede yeri başkadır :)
      Dimi ya iğrenmeyin benden ama arada geliyor böle yoksa gördün yani öle biri değilim beennn :D :D
      Wuhuu bittimi yayınla artık lütfen :D :D Merakla bekliyorum mimini :D

      Sil
  5. Öncelikle "beni kınama" demek istiyorum... :D Çünkü okul zamanı bilgisayardayım ama acı bana. 5.30'ta kalktım ve bir daha uyuyamadım, üstüne giyin eşek ölüsü ağırlığında çantayla okula git, sabahın körünce Geometri ve Kimya gör ve 2 ders bön bön tahtaya bakarak ve eziklenerek geçirilen Fizik derslerinden sonra Din, Felsefe gibi baş ağrısı veren dersleri çek VE sonra? KURS!!! Karmaşık sayıları tamamen bitirdik, bitti! :) Mutluyum evet ama yorgunluktan ölüyorum. Biraz olsun dinlenmek istedim, bilgisayar daha çok yorar (evet aynen öyle) ama 10a kadar oyalanmak istiyorum, uyku düzeni tutturmak istiyorum da..

    Hal böyle olunca senin de yazını görünce geldim yorumlamaya :) Süper olmuş, güldürdün sağolasın ^.^ Öncelikle maviiiiiii, bayılırım hele böyle uçuk mu desem buz mavisi mi desem öyle bir renk var ya işte ona Hyunwoo'ya olduğum kadar aşığım *-* Cyan deniyor galiba, yeşil mavi karışımı ona da ayrı bayılırım! Blogda o rengi yansıtmaya çalışmıştım ama o baya koyu oldu :D Cam göbeği miydi Türkçesi, üşendim araştırmadan yazıyorum kesin hatası bol bir yorum olacak ^^" işte o renk. I'm singing my blues~<3

    Ceylan <3 Ama doğru tespit hocana burdan saygılar iyi dersler kendisine ^.^

    Tutkuuuuuuu! :D Biliyor musun benim de aklıma gelmişti o espri ama ben bu kadar şeker yazamazdım çünkü Tutku'yu sevmiyorum :D:D:D Çok da yerinde yazmışsın, gülümsemem büyüdü, severim esprileri :D

    11'in sırrını merak ediyordum öğrenmiş oldum, cidden güzel bir seçim olmuş ;))) Hatta SuJu hayranı olsan tam 3ü bi arada olacakmış :D :D :D 2'yi bilmemek ayıp cidden. <3

    Daha fazla uzatmayayım yorumu çoooooooooooook beğendim mimi, ellerine sağlık ^.^ :))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah benim bıcırığım çok yorulmuş haketmiş bilgisayara girmeyi şimdi :) :) Çemkirirmiyim hiç ben aaağğ lütfen :D :D

      Mavinin her tonu benim için çok güzeldir :) Ama o anlatmaya çalıştığın rengi baya baya severim bende :) :)

      Ah çok iğrenç ti ya harmony :D Tiksine bilirsiniz benden rahat rahat hakkınız var :D :D

      Aynen bende onu diyorum hep kendime suju tam senlik kızım diye ama ama gel görki gönül işte naparsın :D :D ahhh ahhh 2 <3 :D

      İstediğin kadar uzatabilirsin tatlım lütfen :) beğenmene çok ama çok sevindim :) :)

      Sil