2 Ağustos 2012 Perşembe

Soo beAst



                                         Midnight Sun 1st Win 

 

 

 

  Öncelikleeee gerçekten mi doğrumu çevirdim ben yazıyı biri benimle dalga geçmiyor dimi ahahaha ben biliyorum bu işi ya olmuşum ben olmuşum tam bir beauty olmuşum ben dedim bugün kekeke ^.^  Şu yazımda beast 'n midnight sun albümüyle ilgili bilgi ve yorumlarım mevcuttur sayın sevgili blogger arkadaşlarım ve ben bu yazımda sözlerin çok güzel olup aşk ve biraz da olsa kalp kırıklığıyla dolu olduğunu sölemiştim bide bunları sölerken sözlerin bir çoğunu junhyung yazdı yoksa yoksa bu kalp kırıklığının nedeni goo hara mı ona mı yazdı sözleri yoksa bunlar ayrıldı mı tarzı kendimce geyik yapmıştım :D Valla aslında ben geyik yapmamıştım bildiğimden konuşmuştum dicem sizde yemiceksiniz hadi be ordan diceksiniz en iyisi ben susayım :D Bugün resmen gözlerime inanamadım çıkarttım gözlüklerimin camını sildim tekrar taktım baktım ahanda aynı yazı hala bu şekilde yani junhyung 'n yazdığı sözlerde ilişkisinin ayrıntıları olduğu yazıyor meğersem bizim joker go harayla aralarında geçen diyalogları yazmış sözlere vay arkadaş ya azıcık kwang ' a da öğret şunları o kadar aynı odada kalıyorsunuz o bana hiç böle şeler yapmıyor yaaaa ^_^

Neyse albümle ilgili son haberlerden birini sizinle paylaştıktan sonra gelelim fasulyenin faydalarınaaaaa :)
Bugün benim birtanecik kuzucuklarımın M! Countdown da ilk live ları vardı tabi live da boa ve psy da vardı eee bide daha ilk liveları olucaktı bu M! Countdown da eee  rakiplerde güçlü anlıcağınız bizim ilk günden birincilik gibi bir umudumuz yoktu aslında benim vardıda sunbaenim boa var kızım olamaz beast ilk günden birinci demesiyle tüm umutlarım sönmüştü ama ama ama yine yeniden bugün beast beni şaşırttı aslında beauty ler şaşırttı bu sefer diyelim biz ona :) Nasılda bağırıyorlar


Anında telefonumun ekranını süsleyen fotoğraf oldu :) :)


          Yoon Doojoon - Jang Hyunseung - Yong Junhyung - Yang Yoseob - Lee Kikwang - Son Dongwoon
                                                                   
                                                                 Soooo BİSİTÜÜ

     


Yoon Doojoon
Jang Hyunseung

















Yang Yoseob
Yong Junhyung















Son Dongwoon


Lee Kikwang

























Gerçekten biri şunları doktora götürsün film çektirsin bişeyler yapsın annem endişeleniyor bunların kemikleri yok kızım yoksa böle dans edemezler diyor damadı gidiyor kadının elinden üzülüyor oda haliyle ^_^  ^.^


   Yeter artık canım liderim sizin o ödül siz kazandınız evet risk almadan hiçbir başarı elde edilmez metodunuz tuttu risk aldınız ve kazandınız ;)

 
                                               Hak ettiniz bunu siz en çok ta bu mutlu ediyor ya beni :)



                                beast is the best

5 yorum:

  1. etkinlik var korecan :)
    herkese duyurursanız sevinirim az zaman kaldı twitterı çoşturalım :D
    http://izlibahcem.blogspot.com/2012/07/merhaba-arkadaslarrr-gunlerimiz-elbette.html

    YanıtlaSil
  2. Beast'i tebrik ediyorum ve hem grup hem de beautyler adına çok sevindim. :))
    Ama Junhyung Go Hara ile mi beraber dedin. Ben o kızı hiç sevmiyorum benim açımdan yazık olmuş çocuğa valla. :( Kalp kırıklığı demişsin ayrıldılar mı? Kırmıştır o kız çocukcağızın kalbini inanırım valla, yapar o kız. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok chingu yok tam gaz gidiyor ilişkileri hatta b2st 'n de katıldığı müzik bank ta hara sunucuydu junhyung'n halleri görcen zaten çok konuşmuyor çocuk bu sefer kafa bile sallamadı bitse de kurtulsak şu acayip atmosferden modundaydı :D
      benimde aksine hiç içime oturmamıştı ya var öle bir iki tane sevdiğim kız kuzucuklar bunlar la beraber olsa kızmam ki dediğim goo hara da onlardan birisiydi hatta kwang a yakıştırdığım kız bile var düşün yani :D (bazen ben bile kendi anlayışlılığıma şaşırıyorum kikime kız yakıştırıyorum yaaa :D )

      Sil
    2. Eee onlar mutluysa bize söz söylemek düşmez. :)

      Aynen bende o durumdayım deli miyim ne diyorum. Seung Gi'nin yanında kız görmeye dayanamıyorum bazen, bazen de diyorum ki ne bekliyosun çocuk seni mi bekliyo, tabii kız arkadaşı olucak yalnız yaşlanıcak hali yok ya. İçimden bu melek çıkınca başlıyorum kız aramaya, şu güzel, bu olmaz vs...
      Ama benimki gidiyo nerde uyuz olduğum, gıcık kaptığım kız var onları ideal tipi seçiyo, gel de sinir olma şimdi. :((((

      Hani filmlerde kadın hasta olur, ölmeden önce kocasına helal süt emmiş bi eş arar ya bizim iş ona benzedi çingu hehehe. :D :D

      Sil
    3. ahahah koptum kahkaha patlattım valla öle oldu :)
      ben bunun üzerine gelinimin şarkılarını paylaşıcam bugünün videosu için ^.^ :)

      Sil