6 Ağustos 2012 Pazartesi

Günün Videosu

 

             Sıkıntı işte benim kide :) :) 

 

 

Herkese merhaba :) Başlıktan anlaşılcağı üzere sıkıntılardayım ben yine sanki sıkılmaya zamanım varmış gibi ama annemin dediği gibi işte olmadığım her vakit pc başında olunca bide bu aralar çok güzel diziler olsada izleme listemde nedense benim bir şeyler yazıp çizesim ve müzik alemine dalıp çıkmayasım var galiba gerçekten music is my life yazısı beni tanımlıyor . Yada yine ben aylık bunalım zamanlarıma girdim ve muhtemelen böle bir zamanımda yazı yazdığım için bir iki gün sonra kendime çok kızıcam ama ne zamandır aklımda olan şeyi yapmaya da cesaret ve istek bulmuş oldum o açıdan iyi oldu diyim ben :)

Ne kadar çok dizi , film ve anime izlesem de bu bloğum dan pek belli olmuyor aslında k-pop la dolu bir blog oldu sanırsam benim ki olan dizi tanıtımları da idolların oynadığı diziler sanırım ama aslında o kadar çok izlediğim dizi oluyorki ama neden yazısını yazmıyorum bende bilmiyorum sanırım farklı birşeyler olsun istiyorum hem benden daha güzel tanıtım yazısı yazan birsürü chingu var ben bilgilendirme kısımlarından ondan kaçınıyorum sanırsam cıvıtma yorum yapma kısmını üstüme aldım galiba :)

Neyse benim gereksiz konuşma ve açıklama kısmımı geçersek eğer ben istiyorum ki madem benim hayatım müzik bloğum  da bunun temsilcisi olsun  sadece paylaştığım bir iki mv olmasın bloğumda :) Her gün bir video paylaşmayı düşündüm evet evet video mv değil yani ne kadar müzik desemde arada dizi tanıtımları yada dizi sahnelerinden oluşan videolar yada oyuncuların katıldığı program olabilir bu aynı şekilde idollar içinde geçerli bazen mv bazen live performance bazen dance practice bazende komik videolar yada katıldıkları komik programlar olabilir :)

Eğer içimden gelirse o gün paylaştığım video la ilgili yazı da yazarım karalarım bir iki satır birşey ama sadece ama sadece şarkıysa o gün benim için video olur ortada ve siz blogger arkadaşlarım istediğiniz gibi yorum yapma özgürlüğüne sahipsiniz :) Ve bu aralar taze kan arayışı içerisine girdim nedense sanki haziran ayından beri olan comeback ler yetmezmiş gibi arkada kalan gruplarada şans vermek istedim ve umarım size de bilmediğiniz duymadığınız şarkılar dinletir yada komik videolar izletirim :)

Bugün zaten bitmek üzere ama ben bu çalışmamın ilk ürünü olucağı için bugün bir mv birde komik video paylaşmak istiyorum :)

12.08.06

Boys Over Flowers ( japonya talk show )

 


Bilmem kaçıncıya izliyorum bunu :) Ama yine yeniden koptum kahkayı patlattım :) Min ho ya herkesin üstünde etkin büyük valla :) Nasılda tutuyor çocuğun ellerini ya :) Ay 4 ünü de al böğrüne bas valla :) Kim bum tatlım o ifade ne öle ya sen tatlılıktan başka birşeyi temsil edemessinki uğraşma hiç :) :)

S.Tiger '' Should I hug or not ''

 

Şarkıyı kim sölüyor sölemiycem ki banane banane siz tahmin edin kim sölüyor :) Klibi çok eğlenceli çok güzel bence :)  Anilgamalka  ? tabikide benim için geçerli bu ama ama başka kızlara ııh :D :D


İşte 12.08.06 galaxy videoları bunlardır yarın bizi neler bekliyor olucak bakalım caneeee   ^.^  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder