9 Ağustos 2012 Perşembe

Günün videosu

12.o8.1o





B2st ' s older style :)

 

Kendilerini en yetenekli grup seçmiş olabilirim ama gerçekten de hamurlarında mı var acaba ? Ailelerinden gelen bir yetenek mi bu yetenek ? tarzı sorular takıldı aklıma başka birilerinin de aklına takılmış olmalı ki b2st 'n katıldığı programda grup üyelerine süpriz yaparak babalarını çağırdılar programa ve bu çocukların hamurların da varmış dans etmek dedirttiler nasıl mı ? :D :D :D


Appa fighting !  ^.^   çoook iyi ya :D Bu arada yukarıdaki yazımda olan kanıtlama olayının falan tamamen benim hayal gücüme ait olduğunu sölememe gerek yok herhalde :D :D Ama bence asıl cana yakınlık ve sevilebilirlikleri hepsine ailelerinden geçmiş :)

                                              sooo beast 

yarın görüşürüz caneee ^_^  



5 yorum:

  1. Ahaha çok iyi ya. :D :D Koptum resmen çingu, yaşlı başlı adamlara bak. :D Çok güzel bir fikir gerçekten, Yoseob ve babası yan yana çok şirin gözüküyolardı ama. :) Senin kayınperderle damatta iyiydi. :)) Çok eğlendim gerçekten, ellerine sağlık. :)

    Bu arada Beast'ın son albümünü indirdim gerçekten de çok başarılı bir albüm olmuş, dün akşamdan beri dinliyorum. :D Şimdi de önceki albümlerini indiricem. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi ya bunu ilk izlediğimde resmen yerlere yatmıştım :D Yoseobie o kadar sevimli ve cana yakın ki ailesini tam tersi düşünemiyordum zaten ama beklediğimden daha tatlı çıktılar anneside çok sevimli cana yakın birisi :)
      Benim kayınpeder şarkıyı ezbere biliyor ben ona koptum kwang kuzucum pek bir beyefendiydi çünkü normalde o program da o da sunucu ama grubça geldikleri için o konuk oldu o bölümlük :)

      Bu albüm de çok güzel çok farklı bir tarz ama benim çok çok beğendiğim başka albümleri de var tatlım bkalım sen diğer albümler hakkında ne düşünüceksin gerçekten beast e böle çabuk ısınmana çok mutlu oluyorum chingum ve yorumların için çinça çinça kumao :) :)

      Sil
    2. Evet ya o deneme yaparlarken şarkıyı mırıldanan senin kayınbabandı dimi, onuda yazıcaktım unuttum ama çok gülmüştüm o kısımda da. :D :D

      İndirdim çoğunu ama hala bulamadığım birkaç albüm var onları da bulucam inşallah, azimliyim. Ama senin tavsiye ediceğin, indirebileceğim yerler varsa yardıma hayır demem. Hep giriyorum bi yerlere dosya silindi falan diyo, kaç kere böyle çıktı karşıma çok sinir oldum vallahi. :(

      Dinliyorum akşamdan beri indirdiğim albümleri gerçekten sevdim, yani şimdi şunu şunu en çok sevdim diyemicem çünkü hepsinin ayrı bir tadı var, hangisini söylesem bilemedim şimdi. :D

      Dinledikçe de daha çok seviyorum. Beni Beast'le tanıştırdığın için teşekkür etmeyi unutmiyim, nomu nomu kumao çingu. :D Çok severek dinliyorum umarım yakında hepsinin sesini birbirinden ayırıp, hangi kısmı kim söylüyo ayırt edebilicem. :D :D

      Sil
    3. ahaha koptum yine :D Bak şimdi chingu çok zor birşey istedin :) Ben bile son albümde kwang 'm sesini karıştırdım :D Çok zor oluyor ayırt etmesi çok benziyorlar hele ki kwang 'n sesi hepsiyle karışıyor eğer yumuşak sölerse yoseobie le biraz sert sölerse dujunla benziyor ben de çıldırıyorum burda :D ama ama livelarına bakarsan biraz sonra sonra oturuyor ses düzeni benim öle oldu :) Hatta bir reklam şarkısı dinledim diyorum bu kwang 'n dujun 'n ve junhyung 'n sesi sonra bir araştırma valla onlar çıktı :D
      imesh i indirip ordan indirebilirsin tatlım yada net sitesi olarak indirdiğim mp3ye ve topinweb var topinweb önerebilirim ama bir kaç kere yaz şarkıyı ve grubu öle çıkıyor :)
      Rica ederim tatlım ben sadece yazılarını yazdım asıl herşeyi onlar yetenekleriyle yaptılar herşeyi :) :)

      Sil
    4. sen de benim herşeyi lerden istediğini çıkart chingu benimde fazla olmuş halimize bak ya beastten dolayı oluyor bence bu yani ben fazla heyecan yapıyorum onlardan bahsederken de :D

      Sil