8 Ağustos 2012 Çarşamba

Günün videosu

12.o8.o9




biRaz da ah ahh liSe zaMAnları diYelim


jj project - bounce



b.a.p 's yongguk & zelo - never give up




Lise  yıllarımı dolu dolu geçirdiğimi düşünüyorum hem gezdim tozdum eğlendim unutulmucak anılar yaşadım arkadaşlarım la hem de birazda olsa ders te çalıştım sanırım en azından seve seve matematik çalıştım çalıştırdım diyebilirim :)

Sanki tema lı yazılar gibi evet sayın okuyucular bugun kü temamız lise yılları oda ne ya napıyorum ben :D Herkes yaşadı yada yaşıyor bu yıllarını ve eminim ki herkesn unutamadığı anıları vardır bu zamanlar la ilgili onun için söze gerek yok umarım bu cıvıl cıvıl sevimli sevimli mv lere sahip şarkıları dinlerken birazda olsa içiniz enerji dolmuştur yarın görüşmek üzere caneeee ;)


2 yorum:

  1. Çok eğlenceli mv'lardı çingum ama JJ Project - Bounce'u çok çok daha sevdim. :D

    Lise hayatlarını özetleyen filmler gibiler, sürekli eğlence başka bir şey yok. :D Ben lise dönemimde heralde bi lise 1'de ders çalışmışımdır, zaten o tembellikle liseden nasıl mezun oldum şaşırıyorum şimdi. :D Ama bunda hocaların payı da çok büyük hiç bir şey öğretemediler ama vicdanları varmış neyse ki bırakmamışlar. :P

    Neyse çingum ellerine sağlık, çok eğlendim izlerken. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bende bi 12. sınıfta çalıştım beni zaten lise boyunca edebiyat yada dil anlatım dersi hocalarım bırakmadıysa bu üni de ki prof lar bile bırakamaz o derece de çok iyi türkçem vardır yaniii :) bak valla hüzün doldu içim özledim ben liseyi boş gezmeleri :P
      aaa jj project tekrardan diyorum önü parlak gençler ve veeee chingum bu gençler dream high 2 de oynuyor :D o sarı saçlı olan jb diğeri jr sahne adları dizidede böle jb olan başrolde hatta :) ve chingum çok güzel tarzları var gerçekten bende çok beğeniyorum :)

      Sil