21 Ağustos 2012 Salı

dedikodu kazanı :)



Herkes bayram dönüşü comeback yazılarını yazmaya başladı hatta hatta harmony muhteşem bir comeback yayınladı bile  :) Ben de düşüncelerimi baya baya dağıtıcak birşeyler yazmak istiyordum eee o zaman sıva kolları kızım galaxy 5 6 gün önce öğrendiğin fırından yeni çıkma dedikoduları chingularınla paylaşıyorsun dedim :)

5 6 gün önce beni beast le daha doğrusu tüm k-pop alemiyle tanıştıran sevgili sunbaenim birtanecik canım arkadaşım melody aradı tabi kendi hayatlarımızdan konuşmamız en fazla 10 dakika sürdü sonraa hemen k-pop alemine dalış yaptık :) Ben ona beast ' n manhwa sının daha ortalarda olmamasıyla ilgili yakınırken oda aa çıkıcakmıydı vay kızım sen baya baya takip eder oldun dedi ( hala inanamıyor benim beauty olduğuma ben k-pop alemini tanıyalı sadece 6 aycık olduda ee ikiside aynı zamanda olduğu için beauty olalı da 6 aycık oldu :) ) ama ama sonra o bana bir haberler verdi ki bende ki şoku hiç bir şarkı hiç bir söz anlatamaz .o.O .

Unnisiyle yine araştırmalara çıkmış yabancı sitelere ve şu hani boybandlerimizin yanında hep sahne arkasında gezinen nunalar var ya onların işten çıkartılmış olanlarının isim vermeden gruplarlar ilgili anlattıkları dedikoduların olduğu bir siteye rastlamışlar neler varmış neler tabii sadece şimdilik 5 grubun dedikodusu mevcut elimde ve sizin de yüreğinize inmemesi için part part yani grup grup yayınladım ve gerçekten ben inanmak istemiyorum haberlere ve kızgın nunaların anlattığı hikayeler olduğu için yanlış olma ihtimali çok ama çok yüksek onun için bana kızmayınız lütfen ^.^

part 1 shinee için buraya click click
part 2 b.a.p için buraya click click
part 3 infinite için buraya click click
part 4 b2st için buraya click click
part 5 2pm için buraya click click

part sıralaması beni sarsma sıralaması da denebilir >: /

click click ten önce bir ön yorum alalım lütfen :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder