21 Ağustos 2012 Salı

b.a.p

gossip's part 2




Ah siz daha çıkış yapalı bir yıl bile olmadı dimi ? Ama ama nasıl bu kadar çabuk işlediniz içimize hiç ama hiç bilmiyorum b.a.p den daha önce şu yazımda bahsetmiştim ve o yazımda grupta ki  muhteşem sesli olup ta busan ' ın won bini diye anılan dehyun u gözüme kestirdiğimi ama benden küçük olduğu için nunası olmayı kabul ettiğimi sölemiştim :) :)













Ama ama daehyun napmış chingular napmış biliyormusunuz kendisine başka bir nuna bulmuş hemde benim ablam yaşında bir nuna sorarım size şimdi akıl alır işmi bu ? buyrun birde siz görün şu kızı :


Biz pembe tavşancığı ezgiyle paylaşamıyorken bu kızda nerden çıktı şimdi ? Hemde zaten seneye inş sümeyye kore ye gidince beast ve mblaq ten dolayı secret 'n yurduna benim kendi ellerimle yapıcağım bombayı atıcaktı hemen planları değiştiriyoruz o zaman sa sümeyye 3 bomba atıyoruz atarken dersin '' bu a+ ( mblaq fanı ) lar için bu beauty ( beast fanı ) ler için bu daa baby ( b.a.p fanı ) ler için '' :)




Bu hiç ama hiç olmadı daehyun olmadı olmadıııı . . .
Grubun programı Ta dah it's b.a.p de sık sık görünmüştür hyosung aynı şirkettenler zaten de bide bide program da secret love den yani gizli aşktan bahsedilmiş bir bölüm daehyun da yorum yaparken grubun diğer üyeleri secret love dimi secret love tarzı imalarda bulunmış daehyun ' a karşı ne diyim şimdi ben olmuş bitmiş olayın arkasından hoş çocuksun yalnız durmucan tabi de bi daha kine daha bir yaşıtın bul be :D




eee b.a.p den bahsettik bir şarkı paylaşmassam çatlarım buyrun :




Tekrardan söliyorum bilgiler yabancı bir siteden gelme ve haber kaynakları da  patronları tarafından çıkışı verilmiş nunaların anlattığı şeler yani yanlış olma ihitmalleri yüksek ve burda yazısını yazdım tüm boyband ler benim de çok sevdiğim boyband ler onun için ben duyduğumda üzüldüm ve sizlerle paylaşmak istedim lütfen bana sinirlenmeyinn .. Part 3 için buraya click click lütfen .. ama ama ben daha part 1 i okumadım diyorsan eyy okuyucu buraya click click :)

tabi click click ler den önce içini dökmek adına seni aşağıya alıyım sayın okuyucu  :) 

canee    ^.^  

10 yorum:

  1. Nayııır!! Noona değil ajumma o T___T Secret kızlarını severdim halbuki olmadı bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede 4 5 yaş fark ahjumma ya girebilir ^.^ ben sevmedim böle haberler çıktıkça da sevemiyorumm ^-^

      Sil
  2. Sana katılıyorum unnie, o bombayı bir de Babyler için atıciyim... Allah'ım bu kızlara gittikçe daha da sinir oluyorum >:C Sizde ömrünüzün sonuna kadar uzun şeyler giyin emi! Şekil A'da da görüldüğü gibi beddualarım çok fenadır, ayağını denk al Secret >:C

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet söle sümeyye işte bunu bekliyordum ohh inş ^.^

      ayağını denk alsa nolur bu saat ten sonra kara kaplı defterin en üstünde koccaman harflerle yazıyor adı ben grubun diğer üyelerine acıyorum sırf liderleri yüzünden onlarda mimlendi hihihihi :)

      Sil
    2. Evet sırf liderleri yüzünden caaanım gruba uyuz oluyorum. Adlarını duyunca sinirlerim hopluyo, kaşınıyorum falan... Bu kızlar bende çok fena alerji yaptı, hadi hayırlısı...

      Sil
    3. bak benimde ayaklarım da alerji çıkmıştı neden diye düşünüyordum nedeni çıktı ortayaaa :D :D

      Sil
    4. Evet unnie, polen bahane, tüm alerjilerin sebebi o kızlar >.<

      Sil
    5. ahahha bencede bencedeee tatlım geldinizmi siz bakayım ? :)

      Sil
    6. ee o zaman yazıları alıyım dicem ama ben yokum şimdide :(

      Sil