15 Ekim 2012 Pazartesi

♥ beast & beauty ♥


*.*  3. Yılı kutluyoruz    *.*




Sanırım en kısa yazım olacak bu ama bu gece pek yazasım yok azıcık yorgunum sanırım :) 

Ama amaaa beast 'n 3. yılını kutlamassam olmaz değil mi ? Onun için en çok beğendiğim dans praktiği videolarını paylaşır burdan 

beast is the best 


derim :) 


Onlarla tanıdım ben kpop 'ı onlar sevdirdi bana grupları :) Başarının birileriyle paylaşınca daha güzel olduğunu insanlara değer verip onları dikkate aldığında onların da sana değer verip seni dikkate aldığını onlarla daha çok öğrendim ^.^ 




Umarım bu sıcaklığınızı hiç kaybetmessiniz . Hep böyle olursunuz konserlerde hep beauty lerinizi düşünürsünüz zaten bugün için google plus tanda canlı sohbet düzenleyeceksiniz aynen sizden beklendiği gibi *.* 

Sizi böyle sıcak görmek cana yakınlığınızı hissetmek çok güzel bir duygu *.* Yoseobie nin sol yüzük parmağındaki altın yüzüğü hiç çıkartmadan taktığını görmek *.* Yüzüğün beautylerin hediyesi olduğunu söylememe gerek yok herhalde :) 

Buda konserlerinde en çok dinlemeyi sevdiğim şarkı *.*


Yine beauty lerin mektuplarını okumanız *.*

Gerçekten benim için çok farklısınız boyband değilsiniz benim için olsanız hayatımda bu kadar büyük bir yeriniz olamazdı *.* 

Bu yaz ki başarılarınız bundan sonra ki başarılarınızın yanında bir hiç kalır inş . 

beast fightinggg !!!!! 


beautyler hep sizinle ;) 

canee   ^.^   ^.^


2 yorum:

  1. 3 yılımız kutlu olsun o zaman çingum. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılımızzzz o.o o.o
      yapma chingu heyecanlandım beauty oldun sen ha yuppi yuppi :) :) sevdiğini biliyordum ama chingum işte 1 cümle ama beni o cümle çok ama çok mutlu etti :) :) nomu nomu nomu kamzammida ;)

      Sil