29 Ağustos 2012 Çarşamba

günün videosu

 

12.o8.(25-26-27-28)



Ah o kadar oldu mu evet evet oldu ben günün videosu yayınlamayalı tamı tamına 5 güüüün olduuu :( Valla ne uyuşukluktan ne üşengeçlikten ne tembellikten kesinlike ama kesinlikle elde olmayan nedenlerden dolayııı netim tam 2 gün önce geldi bildiğiniz üzere vee benim pazar günü merakla beklediğim minicik (küçülsün de cebime girsin bence bana yetişti nerdeyse :D ) daha 8 ' e yeni geçen kuzenim geldi :D Evet bu kuzenim benim şu flash ımı alan beni beast yazısında fotosuz bırakan kuzenim :D Ama değmiş chingular o şuan taptaze bir beauty baby :D evet evet hem beast hem b.a.p ye abayı yaktı :) Tabi benim gıcığım benden habersiz azıcık bir eniştesine yan gözle bakmış ama zelo yu görünce her şey değişti ee yaşı yaşına huyu huyuna uygun bende e verdim kuzenimi hemen zelo ya :D

Neyse bu sefer 4 gün için ortak bir konu olucak ya bende farkettim chingu ya ben artık günün videolarını konseptli yazar oldum ve başlıkta bunun kopyası oluyor ama bence böle güzel oldu be :P :D Veeee kapaktan tahmin edin bakalım bugünün konusu neeee ? İpucu vereyim bence biliyorsunuz ama kapak taki kişiler  The Beast and Beauty animasyonun karakterleri :D eee artık konumuzu tahmin edin amaaa evet evet this is BEAST :) :)

eee kuzenimi sen beauty sin diyip beauty yapmadım herhalde :D Ona acayip bir tanıtım dönemi yaşattım ee dedim tamda bu işte deneyim  kazanmışken ben bunu blogtada deniyeyim hadi bakalım gazamız mübarek olaaa :D ( bu arada tırnak içindeki yazılar kuzenimin tanıtımdaki tepkileri dir haberiniz ola :D )

Veee gelelim dört günün videosu na ha bu arada 5 gündür yokum ama neden 4 gün videosu çünkü bugünün videosu farklı bir konsept ;)

İşteeee bayıldığım bir şarkıları '' sen onların her şarkısına bayılıyorsun ki unni şunu diyip durma :D ''



 Ah boyun kaslarınız ağrıdı dimiii :D Bu şarkı insan da dans etme arzusu uyandırıyor kesnlikleee :) Ama ama bu isteğe kapılıp sizde Kwang gibi şarkının sözleri içindeki gizli anlamı kaçırmıyın lütfeeenn :) Buyrun yoseobie bizi aydınlatsın ;)



Tamam tamam ben de 3.cüyüm ay yoseobiee ya alemsin sen :D Kwang her halinle şapşikliğini gösteriyorsun ya kuzucuğum :) Şu simen -d bunları hep birbirine düşürüyor Yoseob Kwang 'n üstüne yürüdüğünde yada Kwang'n yoseobie yi kızdırdğı zamanda hep o vardı :D Ama bayılıyorum ben ona çok komiiiikk :)



Şimdi böle bir special mv çekmişlerken ben onu da paylaşmazmıyım paylaşırım nihahhaha :)

Ah biraz ara vereliiim şimdi bizim bir Hyunseung ' miz var çocuk çook ama çok yetenekli de çok sessiz duruyor dimi chingular :) Ama siz onun içinde yatan potansiyeli bir bilseniz bir bilseniz :D Vee yoseobie çok güzel bir ses sahip ama sanmayın ki o rap yazıp söleyemezzzzzzzz :D


Her izlediğimde hala kahkahalara boğuluyorum ya güya gidicekleri üni şenliğinde bir şarkı söliyip öğrencilere enerji vericekleri ama cıvıtıklar işte :D Ama neyse ki grup Junhyung gibi hem rapperlığıyla hemde söz yazarlığıyla isim yapmış bir üyeye sahip :)

Ah duyamadım junhyung normal kısım hiç sölemiyor mu ? diye mi sordu biri :) Ah chingu bence rapçiysen rapçi kalıcaksın yerini bil heeeyy sayın üye desemde :D Çocuğun her şeye yeteneği var yoseobie nin rapperlığı zaten ispatlandı dimi ama :D buyruuuunn :)

Ah şimdi shock ' u çok ama çok sevdiğimi anlamışsınız dır herhalde bazı yazılarım da shock sözcüğüne hemen link vermiştim nihahhaha :D Çok güzel eee kuzuklar ilk ödüllerini bu şarkıdan aldı dimiiii :) Kwang ta hüngürhüngür ağladı sahnede aaaa bak yine kötü oldum :/ ee bende bu kadar önemli bir şarkıya hangi videoyu paylaşıcağımı bilemedim gittim size mix buldumm :)



aaaa çok güzel dans ediyorrrrr yirim ben seni hepinizi birden yirim 6nızı birdennn aaaağğğğ kwanggggg '' unni dışardan da hiç böle gözkmüyorsun ama neyse :D '' ;)

Bide bide şey chingular böle araya sıkıştırma gibi olucak ama daha önceli yazımda bahsetmiştim manhwa ları çıkıcak beast The Beast 's destiny beginning diye ama kitap olarak çıkıcak vee 1.volume i çıktı bir sitede buldum azıcık pahalı olsada alıcaktım ama dilinden emin olamadığım için almadım ama ama birde hepsinin çıkmasını bekleyebilirim çünkü kitabın muhteşem olduğundan eminim çünkü hepsinin gizli bir yeteneği var gibi yazmışlar :D Hepsinin şuan gerçek hayatta öne çıkan özelliklerini kullanarak onlara özel güçler belirlemişlerrr aaa çok heyecanlııı :)

Ah ben rap rock 'n birleştiği yapımlara bayılırım da jun cum benim için öle bir şarkı hazırlamaz mı grubuna :D Ah seviyorum bu çocuğu yengeciğini en çabuk o kabul ettti eee kwang her gece benden bahsediyormuş  ona oda anlamış sevgimizin koccamanlığını :D (tamam çok uçtum iniyorum :P )



Ama kaç kere dedin ben danstan çok etkileniriimmmm :)Ah Kiki ' m sende etkilemek için elinden geleni yapıyorsun ne dir o dans nedir o göğsünü öle hareket ettirmeler yapmaaa yaaaaa :) :)

Ah fazla yükleme yapıyorum galiba bana bırakırsanız bu yazı sürer gider haa :D

Veeeee işte comeback yapmalarını beklerken biz onları çok özlemişken ama onlar ülke ülke gezip konser verirken bir ara Kore ye dönüp bir reklam filmi çektiler ki aaaaahhhhhhhh olmuştum :D



Sunbaee çok güzellll ama bir dakika bu danslar tanıdık geliyor bana ahanda special 'n dansı la bu :D
Evett evett ilk tepkim buydu :D Evet orda fiction soom ve shock 'n dansı sırıtırken reklam çekiminde kendi danslarını yaptıklarını special 'n kini görünce anladım ah bad girl de var bu arada ve daha yazmadığım bir iki şarkı :)

Umarım sizi beast le sık boğaz etmemişimdirrrr :)

Şimdi gelelim bugüne bugün anlamlı olsun istedimmm :)

12.o8.29


Yeniden merhaba :) Bugünün konsepti kamzaammida :) Biz kuenimle film diziizlmeye bayılırz ah aramıdaki yaş farkına rağmen zevklerimiz uyar sanırımbu benim çocukluğumdan kaynaklanıyor :P Neyse neyse :) Daha o gelmeden neler izleyebiliriz diye düşünmeye başladım ve asya alemiyle ilgili ilk yapımları olucaktı yani çok güzel olması lazım dıı veee bu sıralarda tatilini dizi film izlemeye ayırmış bir tanecik bıcırık izlediği filmleri tanıtıcaktı tek tek ama ama bende dedim ki ben hepsini tanıtmanı bir an önce istiyorum çünkü  çünkü senin zevklerine güvndiğimden senden seçerim izliceklerimizi dedim vee oda beni kırmadı şu yazısını yayınladı :)

Kamzammidaaa harmony <3 görünce çok duygulanmıştım :)

Veee ben harmony yi çok ama çok severim benim ilk chingum dur kendileri :) Vee bence çok yetenekli bir blogger dı yazı konusunda ama meğerse kızımızda daha ne cevherler var mış ne cevherler :)

Derken ara ara bulamadım bloğundan kaldırmış küçük hanım dedim youtube ta duruyordu like it yaptığım videolara baktım buldum tadam derken ordan da kaldırmış ama ama tatlım beğenmediğini biliyordum da neden kaldırdın ki :( çok ama çok üzüldüm ama ben yinede bir mv paylaşıcam


Şarkı çok güzel tamam ama harmony nin sesiyle ayrı birgüzel oluyordu :( Ama senin coverın tatlışım bir bildiğin vardır diyorum yakın zamanda başka coverlarını bekliyoruzzz :)

Veee baby and me ve girl x girl e bayıldık :D Kuzenim haaa çocuk çok tatlı moddaydı ikisinde de kamzammida yine yeniden :)

Ah benim kolum ağrıyor rapor aldım işe gitmedim ama deli gibi yazdım tam benlik bir olay :)

Yine yeniden görüşücez caneee ^.^

6 yorum:

  1. Ahaha unni gülmekten karnıma ağrılar girdi. :D Yoseob çok şiriiiin. *-* En popüler kiki eniştemiz olabilir ama ben Beast'i Seob sayesinde tanımıştım. Şirin şey. *-*

    Bi de harmony'i çok ayıpladım, biz o kadar beğendik niye kaldırdı ki? -.- Harmonnnyyyy geri yükle şu videoyu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çocuklar o ağrıları her türlü yaşatıyor bana yaa ;)

      Ah ben istemiyorum en popüler olmasını :P çok yoruluyor yaaa hatta bazen konserlere çıkamıyor falan bende bir buruklukla izliyorum :D Yoseobie yok yok bambaşka bir dünya o çocuk yaa :D ÇOk ama çok şirin bencede :D

      Bence bir açıklaması vardır bakalım gelsin öğrenicezküçük hanımdan :)

      Sil
  2. Bende 3.yüm tütütü. :D Ahahaha koptum buna ya tam yanaklarını sıkmalık, şirinlik akıyo maşallah. Kendide farkında sevimli olduğunu. :) Bide şirin şirin konuşup sonunda da tütütü demesi yok mu, ayyy bittim. :D :D

    Beast and Beauty konseptini çok beğendim çingum. :D :D Videolar çok güzel sıkılmadan izledim hepsini. :D Güzel bi tanıtım hazırlamışsın hem kuzenine hem de bize. Mystery Special klibi de çok hoş olmuş, bi de Shock Mix versiyona da bayıldım. :D

    Harmony kaldırmış mı ama çok güzeldi ya. :(

    Ellerine sağlık çingum, çok beğendim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah çok farkında çok o sevimliliği hep kullanıyor bir aegyo ları var ki sorma gitsin chingu :D Sen yoseobie ye fazla takılır oldu hoihoi hayırdır ahahhah :D

      Evet tatlım çok güzel bir konsept ki hatta beast dünya turu için Amerikadayken disney ' n yapımcılarından birinin de dikkatini çekmiş ki The beast and beauty nin 2012 versiyonun da beast şarkı sölicekti daha nisan aylarında çıkmıştı bu olay film de çıktı ama bzim elimizde şarkıla ilgili bir şey yok hala doğru mu değilmi bilmiyoruz eğer doğruysa k-pop alemin de bir ilk olucak :)

      Bakalım gelsin biküçük hanım anlıycaz nedeni çok heveslenmiştim onu günün videosu yapıcaktım :(

      Ah çok sevindim beğenmene chingum çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kendimi kınadım. ^^" Teee ne zaman yazmışsın ben yeni gördüm, çok kınadım kendimi evet. biane unni :(((
    Öncelikle kuzeninle iyi vakit geçirdiğini ümit ediyorum, ne güzeldir kuzenler akrabalar, ben de aslında toplamalıyım böyle küçükten yetiştirmek lazım kore'yi severler gitgide. :D:D
    Vallahi en çok aradığım şeydi sağolasın, Beast'i tanıdım sayende. ^.^ Gruplar tanımakta çok zorlanan biriyim, illa ki bilen biri bana detaylıca anlatacak yoksa yok, olmuyor. ^^"

    Veeee filmleri sevmenize çok sevindim. ^_^ Yaz tatilimi dizi filmlere heba etmedim ama cık yanlış anlaşılma olmasın, dolu dolu geçti bu yaz bolca ders de çalıştım :D:D:D cidden bak :D :D

    Ah sesimi beğenmen -beğenmeniz- beni fazlasıyla mutlu etti! Böyle bir jest için de çoooooooook teşekkür ederim. Ve asıl ben teşekkür ederim, senin gibi iyi biriyle tanışmak benim için en büyük hediye. ^.^ Video hakkında tüm sevenlerimden özür diliyorum ama durumlar bunu gerektirdi arkadaşlar.. Kendimle alakalı ses, görüntü gibi kişisel belgeleri saklı tutma zorunluluğu hissediyorum çünkü şu son günlerde beni hayli rahatsız eden durumlarla karşılaştım ve kötü şeyler olmadan önlem aldım. Ama inanın elimde değildi, bu kadar cesur değilim... Başka coverlar yaparsam da bunları paylaşabilirim sizlerle özelden ama halka açık paylaşım yapamayacağım. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim. Yine de soracağınız bir şeyler olursa face, twitter yoluyla cevaplarım bu konuda :)

    Ve "günün videosu"na dahil olmak büyük bir onur!!!! Çok mutlu oldum <3<3<3 Teşekkürlerrrrr! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yok bıcırığım önemli değil nolucak *.* ah sen iste ben sana beast le ilgili her şeyi anlatırım kwang 'n hayatını öğrenmiş olursun nihahahah ^.^
      Ben beğendiğimi hep sölüyordum tatlışım ve ben geçerli bir neden olduğunu tahmin etmiştim *.* Sen kendinle ilgili en iyisini bilirsin tatlışım ^.^ Eminim ki çok geçerli bir nedeni vardır :) Face twitter dan görüşürüz o zaman tatlım bu konuda :)

      Mutlu olduysan çok ama çok sevindim çünkü teşekkür etmek istemiştim gerçekten sayende çok güzel vakit geçirdik *.* tekrardan teşekkürler *.*

      Sil