14 Ağustos 2012 Salı

Günün videosu ( kahve molası )


12.o8.14






Hepimizin ayıla bayıla izleyip sonra bitincede başroldeki çekiğe hayran hissi duymaya başladığı bir dizi var chingular işte bugünün konusu onu seçtim beeeenn :D Acaba diziyi tahmin edebildiniz mi hadi evet oluyorr oluyorrrrr kapak yardımcı olsun size eveeettt evetttt cevap geliyoooorrrrr veee işteeeeee o beklediğim heyecanlı sesi duyuyorum sanırsammm veeee COFFEE PRİNCE sesi duydum galibaaa :D

Bence bu dizi muhteşem bir senaryonun olağan üstü oyuncluluklarla birleşimi diye tanımlanabilir :) Bende bugün bu dizinin yine kendisi kadar güzel ost sini sizlerle paylaşmaya karar verdim vee buyrunn ;




Daha buralardayım ben ama yarın yine yeniden görüşücez caneee  ^.^




2 yorum:

  1. Ay çok sevmiştim bu diziyi ben, sürekli ertelediğim bi diziydi daha yeni izledim ve iyi kide izlemişim. OST'de çok güzel, bu dizi hakkında da yazmak istiyorum kısmetse. :D
    Ellerine sağlık çingu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz yaz chingum yaz eminimki yine benim hislerimi de yansıtırsın bende altına sulanmış ağızımla yorum yaparım ahaha :D bende anca ost paylışıyım nihaha :)
      cidden çok güzel bir diziydi ve ancak iki oyunucunun kimyası bu kadar uyuşabilir :) :)

      Sil