16 Ağustos 2012 Perşembe

günün videosu ( bu seferde 2pm li kalp atışları :) )

 

12.o8.16




Bu aralar da 2pm ağzıma takılmış bir şekilde gidiyor ama şimdi birbirinden yakışıklı birbirinden kaslı 6 erkek üyesi olunca bu grubun eee bu doğal bir sonuç bence :) eee işler böle olunca bir günün videosunu da 2pm üyeleri şereflendirsin dedim ve benim izlerken ve hala her izlediğimde oofff bendeeee bendeeeee diye böğürmeme neden olan video yu aradım buldum ve sizinle paylaşıyorum bilin kıymetimi değerimi :P



Bilmem kaçıncıya izliyorum bunu ama hala tepkilerim aynı '' offfff ne şanslılar beeeee '' :) Vee bu sefer dikkatimi bir şey çekti wooyoung 'un ayağındakiler cat mi ? :D vee yeniden diyorum Taecyeon 'u kimse istemiyor mu ? .o.O. Ben hemen sana hoihoi nin hareminin adresini veriyim  o zamansa açar kollarını bekler seni valla benim chingum bırak gel sen onları üzülme hiç oralarda :D :D
 
   yarın görüşürüz caneee ^.^

2 yorum:

  1. İnanamıyorum Taecyeon'u seçmediler valla, 3.kez reddettiler çocukcağızı. İyi dedin çingu gelsin bana, gelsin dediğin gibi kollarımı kocaman açıp bekliyorum ben burda onu. :D
    Reddedildikten sonra kollarından tutup sürüklemelerine koptum ya, sonunda da yattı bi köşeye acısıyla baş başa kaldı ahahaha. :D
    Ellerine sağlık çingu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi chingum açtın kollarını ben ayarlıcam o işi sen hiç merak etme ;) :D
      Ay orda bende kopmuştum bu çocukların arasındaki bu espri anlayışına bayılıyorummmm ^.^
      teşekkür ederim :)

      Sil