18 Ağustos 2012 Cumartesi

dedem


babaanneme onu çok sevdiğimi söler misin dedeciğim ?

 

 

 Akşam üstü 7 de yatmıştım çok uykum olduğu için birden uyandırıldım '' galaxy yukarı çıkmamış lazım dedeme bir şey olmuş '' . Akşamüstü yattığım için yine çok sersem olmuştum ne olduğunu anlamadan giyinip yukarı çıkmaya başladım babamın sesini duydum '' babama birşey oldu lütfen doktor gönderir misiniz ? ''
Ciciannemlerde dedemin kaldığı odaya geldim ki benim birtanecik sadece ama sadece  4 5 ay öncesine kadar sapasağlam ve herzaman ki dik başılılığıyla dimdik duran dedem ölece yatıyordu  . '' anne ne oldu dedeme ? '' dur galaxy doktor gelicek '' . Yengem kur an okumaya başlamıştı ama kimse dedeme o tabiri konduramadı taaki doktor gelene kadar . '' Başınız sağolsun '' . Dedem benim dedem ya herkese vay hacı amcaya bak sen yine söletmiş kolaları kendine nasıl bir dededir bu ya kola hastası bir dede oh nasılda güzel kendine bakıyor ee aşçı adam sonuçta dedittiren ama sınav döneminden dolayı 2 ay eve gelmediğim zaman geri geldiğimde onu çökmüş ve bir kenarda zamanını beklerken bulmuştum ama hala nasıl iyileşicem ben iyileşmem lazım diyordu .
Babam hastananeyi aradı '' iyi akşamlar benim babam vefat etti '' '' ezana 5 dakika kala '' '' tamam bkliyoruz ''
'' başınız sağolsun ölümün güzeli olmaz ama içiniz rahat etsin amca çok huzurlu gitmiş eşi yaşıyormuydu ? '' benim adımı koyan babaannem de yıllar önce aynı dedem gibi mübarek bir gecede ezandan önce vefat etmişti . '' Amca eşine kavuşuyor bu gece yarın beraber bayram yapıcaklar gerçekten huzur içinde vefat etmiş ''

O anda o kıza saldırasım gelsede sen ne biliyorsun nasıl böle dersin daha biz yarın bayramlaşıcaktık aile boyu sıraya giricektik sonra dedem herzamanki şeleri analtıcaktı kocaman ailece gülüp eğlenicektik demek istesemde annemlerin de dediği üzere gerçekten huzurlu bir yolculuk yapıcak dedeciğim canım dedem son kez elini öperken de sana söz verdiğim gibi her zaman sen o en akıllı geleceği parlak torunun olucam hiç bir zaman sizi utandırmıycam . Sende her zaman çok görmek istediğim ama sadece videolardan görüp tanıdığım babaaneme selam söleyip onu çok ama çok sevdiğimi ve ismimi de çok sevdiğimi ve bu güzel isim için ona teşekkür ettiğimi sölermisin ?

Vee anında duyup koşarcasına gelen tanıdıklarımız yada arayıp yanımızda olduğunu hissettiren hısımlarımız çok teşekkür ederim sizlerin hiçbirşey söleyemeden durmanız bile bize güç veriyor ve bir sıkı sarılma yada hadi gevşe ağla rahatla kalmasın içinde deyişiniz gerçekten çok teşekkürler ...


dedecim seni çoook seviyorummm ...........

8 yorum:

  1. Başın saolsun unnie :( İnan seni çok çok çok iyi anlıyorum çünkü benim dedem de bir yıl önce vefat etti... Ankara'da oturdukları için onu en son ölümünden 4 veya 5 ay önce görmüştüm. Bizde haberi alınca apar topar gitmiştik Ankara'ya. Yol boyunca durmadan ağlamıştım. Kardeşlerim ya da kuzenlerim kadar belli etmezdim ama aralarında en çok ben severdim dedemi. Bu onsuz ikinci Ramazan bayramımım ve ben onu geröekten özlüyorum... Az önce ondan bana miras kalan saate bakıyordum, bir tuhaf olmuştum. Şimdi bu haberi alınca anılarım depreşti... Ne diyim, tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım dostlar saolsun .. yazıyı yazarak içimi dökmek istemiştim çünkü herkes kötü durumda şuan küçük yeğenlerim falan da var onlarada göz kulak olunması lazım ... amin inş ... sizinde başınız sağolsun kimseyi üzmek istemezdim ama ...

      Sil
    2. İyi yapmışsın unnie, bu tür durumlarda en iyisi konuşarak ya da yazarak içini dökmek... He bu arada haremi bayramda yayınlamaya karar vermiştim ama sanırım bayramda sonra yayınlıycam, böylelikle seninde daha iyi hissettiğin bir zamana denk gelmiş olur ...

      Sil
    3. şu an yayınlasan belki eskisi gibi yorum yapamam ama en azından biraz daha olsun uzaklaşmış olurum pcmden kalktığım an gerçekle karşılaşıyorum zaten en azından burda biraz daha mutlu olıyım ?

      Sil
  2. Canım başınız sağ olsun. Böyle durumlarda hiç karşımdakini rahatlatacak bir şeyler söyleyemem ne yazık ki zaten şu durumda ne denir onu da pek bilmiyorum. Tek söyleyebileceğim Allah acınızı hafifletir inşallah en kısa sürede. Dedenin mekanı cennet olsun. Sen elinden geldiği kadar dedenin istediği gibi bir torun olmaya çalış ve sözünü yerine getir. İnşallah en kısa sürede acınız, üzüntünüz diner canım. Daha önceden yazamadım canım kusura bakma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil tatlım yanımda olduğunuzu hissettirmeniz yetiyor benim için çok sağolun .. şu an biraz daha iyiyim sanırım sadece onu öle zayıf bir şekilde görmek çok içime koymuştu ilk gece çok kötüydüm ama şu an daha iyiyim tekrardan sağol tatlım ..

      Sil
  3. Unni cümleten başınız sağolsun. :( Çok üzüldüm inan. :(:(:( Benim dedelerimin ikisi de ben doğmadan vefat etmiş, hiç dede sevgisi yaşamadığımdan "seni anlıyorum" diyemiyorum, yalandan teselli de veremeyeceğimi biliyorum. :( Ama şunu bil ki o hep seninle, yanında olacak, hep seni izleyecek. Ben de senin yanındayım, içini dökmek istersen her zaman buradayım. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostlar sağolsun tatlım .. böle bir duyguyu yaşayamadığın için bende çok üzüldüm benim de sadece bir dedem yaşıyordu bir de ananem şuan sadece ananem kaldı ....
      yanımda olucağını düşünmekten başka tutunduğum birşey yok zaten çok saol tatlım sende yanımda olduğunu hissettirdiğin için ... inş tatlım amin ..

      Sil