14 Temmuz 2012 Cumartesi

Ordan , Burdan , Şurdan

  


Bir Zamanlar Ergen Ben :)

 

 

 





Tüm teknolojik aletlerimin yavaş yavaş beni terk ettiği bu dönemde telefon olarak  benim emektar samsung e370 ime kaldım . Telim olana kadar hadi bunu kullanıyım özledim telefonumu dili olsada tüm lise hayatımı anlatsa dedim açtığım gibi de bir kopma geldi bir kahkaha patlattım :D Şu yukarda gördüğünüz her ergen gencin illaki bir bölümünü izlediği dizinin aynı bu 1.sezon fotoğrafı ekranımda duruyor :) Bu fotoğrafı gördüğüm gibi müziklere girdim tabi neler var acaba orda diye :)Buyrun :

 Bir ergenin müzik dosyası ;)

 

1)Miley cyrus - Kicking & Screaming

2)Selana Gomez;Drew Seeley - New classic   

   aaahhh ahhh bir zamanlar bu drew seeley hayallerimi süslerdi ahahahah :)

3)Miley Cyrus - Rockstar 

  büyük bir hannah montana hayranı olduğumu söylememe gerek yok herhalde :) yani bir zamanlar :D

4)Selena Gomez;The Scene - Naturally 

5)Miley cyrus - G.N.O 

  Miley cyrus 'n bir aralar film gibi yayınlanan konserini izlediğimi hiç sölemiyorum ve hala bir köşelerde olduğunu :D

6)Selena Gomez - Hurry 

 Şu Another cinderella story i allah bilir kaç bin kere izlemişimdir :D

7)Britney Spears - 3 

8)Katy perry - California Girls ft. Snoop dogg 

 Çok ta ergen takılmıyormuşum be :P

9)Ozan Doğulu;Sıla - Alain Delon 

Sıla ya teşekkürlerimi yolluyorum o zamanda tek türkçe şarkı onun muş :)

10)Rihanna - Don't stop the music 

Tabikide rihanna sız bir müzik listem olmaz :)

Vee tam 10 şarkım varmış .o.O.

Amaaa asıl bomba en sonda video m Evet sadece ama sadece 1 video var ama tüm ergenliğimi yansıtıyor yani :D

Allahım utanıyorum andeee yapamam bunu bir de link te değil video olarak paylaşmak istiyordum çok zooorrr :P :P


Justin Bieber - Baby 

 

 

 

ÇITIR ÇEREZ YAZ DİZİLERİ :)

İçimde yatan ve bir zamanlar gün ışığına çıkmış ergenle sizi tanıştırdıktan sonra ne zamandır yazmak istediğim iki dizinin yazısını yazıcam :D Çıtır çerez demiş olabilirim ama bence yinede güzel yapımlardı sadece basit tutulmuş o kadar :) 

 The Secret Angel



Bir meleğin tüm tatlılığını ve saflığını yansıtan hatta baya baya saflığını birde yanına sakarlığı da temsil eden melek L akşam üstü olucak olan kazada ölen bir kişinin dileğini gerçekleştirmek üzere yeryüzüne iner . Ama bizim saf meleğimiz daha kendi meleği gelmemiş olan Han Si Yeong 'n dileğini gerçekleştirmek zorunda kalır onun dileği ise hayatta kalmaktır ve esas kızımız esas oğlanımıza kolyesini verir :)

Derken bu iş ölüm ve dilek melekleri arasında tartışmaya yol açar Melekler L i ölüm melekleri de Hwan ı yeryüzüne yollar .















Evet doğru seçiyor gözünüz kız bir yerlerden tanıdık :) Bof 'n bir tanecik kim bum unu seven kız bu :D Bu ayrıntıdan sonra gördüğünüz üzere melek L imiz ve Si Yeong çok güzel bir çift oluyor peki ya hiç boş durmayan evil Hwan Si Yeong 'n hayatını mahvetmeye başlayarak onu intihara süreklerse ve bu süre içinde meleğimize aşık olursa ' bir şeytan bir meleğe aşık olabilirmi ki insancıl duygular değilmi bunlar ? '






















' Sana aşkı öğreten kişi için ölebilirmisin yoksa onsuz yaşamaya dayanabilceğinimi düşünürsün ? '





Shiritsu Bakaleya Koukou

 



Kokudenyooo ! Eğer bu diziyi izlediyseniz bu kelimeye alışmış olmalısınız eğer izliycekseniz şimdiden alışın derim :D Hanım hanımlıktan as sonra kırılcak olan kızlarımız sürekli kokudenyooo diyip resim deki gibi selam veriyorlar :)

Bugün ne serserilik yapsak bugün hangi okulun yankilerini dövsek acaba diye düşünen erkeklerle dolu bakaleya lisesiyle hiç bir zorlukla karşılaşmamış zengin aile kızlarının olduğu catelaya lisesi birleşmeye karar verirse nolur ?
Tartışma zıtlık ee bide aşk olur valla :) Hemde en karışığından muhteşem bir dörtgen oluşur :) Zaten hafif alışık olduğumuz bir konusu var kısa oluşuyla kendini izletiyor :) Daha yeni bitti :) Şimdiden söliyim ekim de filmi çıkıcak devam olarak sizde benim gibi finali izlerken nasıl final bu yaaa hiç bir şey çözülmedi ki demeyin :) Eğer boş boş oturuyorsanız izleyin derim :) 
Vee ost si acayip güzel :) hatta ost  yi söleyen grup kiss-my-ft2 nin üyelerinden biri dizi de oynuyor :) Buyrun size dizimizin ana karakterlerinin ost yi sölediği şovu paylaşıyım çokta güzel sölüyorlar hani dans ta güzel :)





 Tadından Yenmez Bunlar :) 

 

 

A Gentleman's Dignity 

 

Bir diziye bağlanamadığım şu zamanlarda yeni bölümlerini büyük heyecanla beklediğim her bölümde beni gülmekten yerlere yatıran bu dizi yi birçok blogger arkadaşımız zaten tanıttı yazısını yazdı bende onun için tanıtımdan daha çok beğendiğim noktalarını yazıcam :) :)

B2st e kendimi çok kaptırdığımı düşünüp kendimi uzak tutmaya çalıştığım mart nisan aylarından cn. blue ya sarmıştım :) Tabi cn blue nun biricik burning i haremimi de süsleyen jonghyun ' u baya baya beğenmiştim tabi hemen bir özgeçmiş araştırması yaptım gelecek planlarına baktım derken ilk defa bir dizi de oynucağını mayıs aylarında gösterime başlıycağını okumuştum o zaman dan bu diziyi takip listesine almıştım :)

Ama ama saf ben bu diziyi izlemeye başlarken onun bu dizi olduğunu bilmiyordum  :O :D Ama dizide jong ' a sinir oluyor insan o ayrı :D

Ayh bu dizinin yazısı yazılırda meari ve yoon dan bahsedilmez mi çok tatlı bir çift :) Ve onların her güzel sahnesinde benim bu aralar takmış olduğum juniel illa illa şarkısı çalıyor ben de ki mutluluk seviyesi maksimuma ulaşıyor :)



 Yi-soo ve Do-jin çiftinide unutmayalım lütfen bence kimyaları çok uymuş ve allahım ajussi leri sevdim ben bu dizide do jin i her gördüğüm de haremimin kapılarını açııın acil giriş yapçak var diye bağırasım geliyor :) :)


Tabi diziden bahsettik müzik olarak sadece juniel den bahsetmek olmaz ki juniel de dizide bir dakikacık kadar oynamıştır :) ( 14.bölüm de Collinden önce parkta şarkı söliyen kız )  Tabi 14. bölüm de gördüğümüz tek juniel değildi cn blue nun biricik main vocali yonghwa yı da gördük ve bir çok bölüm de  cn blue nun şarkılarını dinledik :) 
Ben çok ama çok sevdim bu diziyi şu aralarda pek bi heycanlandı izlemeyenlere duyrulur :) 


Nu'est - Action

 


Tadından yenmez dedik Nu' est ten bahsetmessem olmazdı :) Şarkı klip herşey çok güzel ben çok ama çok beğendim zaten teaserını görünce tamamdır bu iş bu çocuklar zirveyi zorlucak ilerde iş var bunlarda cidden dedim :)



BİG STAR

Olmuş Bunlar Olmuş :)

 

Exo , B.a.p , block b , Nu'est , jj project bu yeni grupları hep ilk çıktıkları gibi dinlemiştim ama hiç biri daha 1. dinleyişim de tamamdır sizi sevdiklerim listesine alıyorum dedirtmemişti bana . Ama ama bu powerfull grup daha teaserında iyi bir şeyler çıkıcak galiba dedirtip live nda da tamamdır olmuşsunuz siz dedirtti :) 

Big Star - Hot Boy (debut stage )

 

 


Dün akşam işte laboratuvar da asit testi yaparken abla yanımda türk nidaları mırıldanırken ben içimden ' big star huh big star hit me i'm a hot boy i'm a hot boy ' diyordum :) çok akılda kalır bir şarkı ve tarzları da çok güzel biraz big bang i hatırlatsa da ki geleceğin big bang i deniyor şimdiden onlara :) 

Ama maalesef ki neden se grup la ilgili yeteri derecede bilgiye ulaşamadım çokta zorlamadım ama yinede çok ayrıntı yok ortada . Ve grup ilk 7 kişi çıkıcakmış şu an 5 kişiler ve ilk tanıtımlarında fotoları falan gösterilmemiş böle bi konsept işlenmiş ilerleyen zamanlarda ne tarz da karşımıza çıkıcaklar merak ediyorum ve kırmızılıyla sarı saçlı acayip gözüme takıldı ;) ;) 


Bu karmaşık yazı serisi tam benlik oldu istediğim gibi konudan konuya atlayabildimohh ohh  :)


GörüşüRüz Caneeee :)

4 yorum:

  1. A Gentleman's Dignity son zamanlarda severek izlediğim dizilerden biri. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir dizi. :)
    Kimyager misin yoksa asit tesri yaparken diye yazmışsında. :) Yanlış anlama çok meraklı bir insan değilimdir ama benim yazıma sabah 9'da eve geldim diye yorum yapınca doktor musun acaba dedim burda da kimyager olduğun sonucunu çıkardım. :D
    The Secret Angel konusu çok hoşuma gitti afişinde kore harfleri yok yanlış görmediysem ama BOF'taki kız demişsin Kore dizisi mi değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a gentleman 's dignity gerçekten dediğin gibi herkes izlemeli izlemeyenlere zorla izletmeliyiz bence :)
      kimya müh. öğrencisiyim ben daha :) gittiğim iş yaz için sadece birşeyler öğreniyim die :)
      The secret angel evet onu bahsetmeyi unutmuştum :) kore yapımı ama çin de çince altyazılı bir şekilde yayınlandı yanlış bilmiyorsamda si yeong u canlandıran aktör çin li ve sadece ama sadece 10 bölüm ve bölümler 24 dakika falan bir günde bitiyor dizi izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Vay tesadüfe bak bende kimya okuyorum. :D Bundan sonra sana meslektaşım desem sorun olmaz sanırım. :D
    Oo çok iyiymiş o zaman hemencecik biter dizi. 24 dakika çok az geldi gözüme hemen izleyesim geldi valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi :O waaaaooo kendime meslektaş buldum yuppiii :)

      bence izle meslektaşım biranönce :) ve izledikten sonra da yorumunu bekliyorum olmadı bir yazı yazarsın belli mi olur :D

      Sil