30 Temmuz 2012 Pazartesi

Mim

 

Toplanın toplanın çok çok acayip sorular bunlar :) 

 

   
Bir gün bir blogger oturmuş düşünmüş taşınmış öle bir mim başlatıyım ki herkes hem yazarken hem okurken eğlensin kopsun gülsün beni de ansın kulaklarım çın çın çınlasın demiş cidden de öle oluyor vesselam bu sorular da nedir böle valla çok düşünmüş bence beynine yazan ellerine sağlık chingu sayende hem başka bloglarda okurken eğlendim hemde kendim cevaplarken eğlendim saolasın varolasın puhahah :D :D

Birtanecik bıcırık cadı harmony  bu komedi mim de beni de mimlemiş tabi ben daha yeni gördüm mimlendiğimi o ayrı .o.O. eee kızı bir hafta bekletmişim daha da bekletmeye gelmez anacım dedim iki mim üst üste olucak , olsun dedim kızım galaxy olsun yaz gitsin ikiside çok eğlenceli mimlerdi chingular saolsun :)

Gelelim muhteşem acayip sorularımıza :D 

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz . Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

 


Öncelikle bende allah korusun diyim . Böle ölüm hastalığına bulaşmış ana karaktere sahip kitap ta okudum filmde izledim ee haliyle bazen oturur düşünürüm ya böle bir şey benimde başıma gelirse diye ( biraz psikopat yanım var evet evet biliyorum :) ) Ve zaten bundan dolayı sürekli gülmeye çalışırım insanları kırmamaya kırdığımdada hemencecik gönüllerini almaya çalışırım :) ne yapıcağıma gelirsek eğer :) 
Tabiki de kore ye gidip bir kerede olsa b2st 'n canlı performansını izlemek isterim ve onlarla normal bir arkadaş mış gibi bir gün geçirmek isterim :) Ve koreye gitmişken o zaman izlediğim dizinin setine giderim nasıl çekildiğine bakar çekilirken oyuncuların neler yaşadığını gözlemlerdim  :) Veee newyork a gider newyork polis departmanındaki kriminolog lara yalvarırdım nolur bir gün sizinle beraber laboratuvarda bende çalışıyım diye :) Bu hayalimi de gerçekleştirdikten yada gerçekleştirmedikten sonra ( ki  oraya gidip o laboratuvarı görmek orda 5 dakika bulunmak bile yeter bana :D ) tıpış tıpış evime geri dönerim anacım evet evime dönerim :) Ailemin sevdiceklerimin yanında kalan hayatımı tamamlamak isterim :) Ablamla daha yeterince kavga etmedik  ladeste ve sürekli oynadığımız kart oyunu olan sitres te yeterince yenmedim daha onu bunları telafi edicek şeler yaparım :) eeeeyyy yeter be duygulandım geçelim bu soruyu :D 

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? varsa neler ?

 

 

Aaaaa ayıpsın olmamı olmamı var var :D  

Fobim mi direk ablam :) Evet evet ablam bu kız beni korkutmak için dünyaya gelmiş biri bence :D Daha küçüklükten belliymiş bana düşman olucağı :D Nasıl mı ? bizim aramızda sadece ama sadece 2 yaş fark var ve ben daha aylıkken ee ablamda 2 yaşındaymış haliyle bide ben sessiz sakin bir minnakmışım annem beni koltuğa yatırırmış orda uyurmuşum keşke bu kadar sessiz bir minnak olmasaymışım da annemin yine beni uyuyım diye bıraktığı  kanepedeyken ablam gelip üstüme oturmasaymış :D :D 

Takıntım mı dişlerim :) Yediğim öğün sayısından fazla fırçalarım dişlerimi tabii  benim ki fırçalamak değil parçalamak oluyo artık o ayrı :D Bide bide şey bu biraz aleyhime kullanılcak birşey ama söliyim yeterince rezil olcam zaten ben bu mimle :D Birisi benim karşımda yüzüyle oynarsa mesela 2 oldu yanağını siliyor bir süre sonra bende silerim çünkü ben birinin yüzünde leke varsa böle belli etmeye çalışırım herkesi de kendim gibi sandığımdan biri benim karşımda böle davranınca hemen yüzümü silmeye başlarım :D :D

Bir sabah kalktınız ve dünya da hiç bir insan olmadığını öğrendiniz napardınız ? 

 




Açar k-pop videolarımı izlemeye devam ederdim ancak ne zaman tüm k-pop aleminin videolarını yaladım yuttum o zaman oturur düşünürdüm napardım diye :D Ne diyosunuz siz ya kwang ımı benim kwang ımı yok ettiniz beni yaşatıyormusunuz andeeeeeee :P :D Şaka maka orman kızı olurdum ben paso hayvanlarla takılırdım :D Birileriyle beraber olmam lazım bir canlıyı görmem lazım her ne kadar bu aralar lakabım asosyal olsada canlı görmek lazım arada :D :D 

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? neden ?

 


Offff be ne kadarda farklı bir soru bu böle :D Cevabım çok farklı olucak gideceğim ilk ülkenin adı k le başlıyor e le bitiyor nihahahah :D Tabikide tabikide kore anacım :D Ama tabi allahım sen önce ispanyayı nasip et şu erasmus işi olsun amin :D :D


 İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?


 İtiraf mı istiyorsun ? Tabiki de daha önce kurbağa hiç öpmedim ama ama eğer kurbağa kiki ye dönüşçekse hangi kurbağıyı öpmeliyim ve kaç kere söleyin bana hemen :D Delimisiniz yoksa işiniz gücünüz mü yok daha o kadar hayal alemin de değilim allahıma şükürler olsun ki :D  


ahaha mimi bana paslayan blogger harmony le nerdeyse aynı cevabı vermişiz bu soruya sonradan farkettm koptum :D :D 


En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

 

 

 Hmm şöle bir düşüneyim allahım öle birşeyim daha olmadı daha doğrusu büyük olanından olmadı hiç allahtan , ama klasik şeler oldu tabi mesela yağmur yağdığı gün parka gidip ıslak olduğunu farketmediğim bir banka oturmak gibi normal hareketlerim olmuştur :D :D 

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

 

Tabikide mp4 'm onsuz hiç biryere gitmem :) telefonum : bu aralar pek hayırlı bir arkadaş olamasamda normalde arkadaşlarımla çok konuşurum heleki yarım saat geç cevap veriyim dünyayı başıma yıkarlar :D ee mp4 dedik canım birtanecik mor kulaklığımı almassam olmaz dimi ama :D 


Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

 

 

Şimcik farklı bir galaxy le tanışmaya hazır olun :D 
Cebaaal cebaaal ben 21 filmindeki çocuk olayım ha olmazmı ? Milyonlarca kez izlemişimdir bu filmi :D Hem matematik zekası tavan hemde 21 oynamaya bayılıyor bu çocuk daha ne olsun be ne olsun :D Zaten ramazan geldi ve ben mynet te 101 oynayamıyorum içimde yara var kumarbaz tarafım çok dışlandı bu aralar çok :D 

veeee ben edward olmak isterdim :D evet evet herkes bella der ben edward olmak isterdim :D Ben insanların akıllarından ne geçtiğini çok merak ederim ondan her tanıştığım  kişinin kişilik analizini yaparım içimden ne düşündüğünü çözebilmek için ;) :)

 En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz ne yapardınız ? 

 

 En yakn arkadaşım uzaylımı canı saolsun anacım eğer yakın arkadaşımsa bana zarar vericek birşey düşünmemiştir gideriz memleketine nolcak veririm ben onlara kanımdan dokumdan ne kadar kolay anlatıyorum dimi :D kimi nereye götürüyorsunuz siz ya durun bakayım ordaaaaa !!!! :D


İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir ?

 

Bu soru benim olsun mu olsun mu ha lütfen ben çok sevdim bu soruyu :D

 

 

 

Gizlice kore uçağına biner kore ye gider B2st n yurdunu bulur kwang la junhyung 'n odasına dalardım :D Dürüst çe cevaplamıyormuyduk soruları ben mi yanlış hatırlıyorum ahahahah :D Bu yazıda bile kwang a olan duygularımı saçtım ya ortalığa daha ne diyim ben kendime :D :D 

Ayyy çok ama çok eğlenceliydi yazması ve onlarda eğlenirler inş yazarken diyip hoi hoi , astreatlas , hikaruivy ve allah sana kolaylık versin bu mimlerle dediğim chingum ezgiye paslıyorum bu mimi :) 

Umarım sizde okurken eğlenmişsinizdir bby :) 




16 yorum:

  1. Ahaha açıkçası okurken çok güldüm unni. :D Sonuncusu beklediğim gibi bir cevaptı. :P Gerçekten bu mimi yaratan çingu iyi düşünmüş herhalde. :D
    Yalnız ben ilk iki mimi yazdıktan sonra bunu da isterim, yüzsüzce bana da paslayıversene unni der ve giderim, haha~ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D güldürdüğüme sevindim :) Valla ezgi ne yalan söliyim sanada paslıcaktım ama başın kalabalık diye hadi dur kız soluklansın azıcık dedim madem istiyorsun ee o zaman hemencecik paslıyorummm :D

      Sil
    2. Yazarım yazarım merak etme. :D İlkini sonunda yayınladım zaten, üstümden büyük bir yük kalktı. :D

      Sil
    3. ee kalksın bir zahmet merakten çatlatçaktın beni hemen yorumumu yaptım nihahahah :D

      Sil
  2. Yine çok güldüm orman kızı cevapların çok hoşuma gitti. :D
    Teşekkür ederim mim için. :)
    Bu mimi görmüştüm birkaç blogta bana da bugüne kısmetmiş. ^^
    Ellerine sağlık meslektaşım hemen yazmaya çalışacağım yalnız benim cevaplar seninkiler kadar güzel olmayabilir. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim meslektaşım gerçekten güldürdüğüme çok mutlu oldum :) ben senden gayet umutluyum chingu güzel şeler çıkıcak biliyorum ve heyecanla bekliyorum :) :)

      Sil
    2. İltifatın için teşekkür ederim çingu seninkiler kadar güzel olmasa da bende yaptım mimi hem de benden beklenmeyecek bir hızda. :))

      Sil
    3. eveet hemencecik yazdın sende :D bence bu mimin konusunun çok eğlenceli oluşundan kaynaklanıyor :D bence çokta güzel bir yazı olmuş seninkide ki bir yazı uzunluğunda yorum yaptım sana chingu biliyordum böle olucağını :) :)

      Sil
    4. Bende en az senin yorumun kadar cevap yazdım :D
      Bencede çok eğlenceli bir mimdi, yolladığın için tekrar teşekkürler çingu. :)

      Sil
    5. hemen senin bloğa uçtum :D rice ederim chingu hep beraber eğlendik asıl mimi yapan chingu KAMZAMMİDAAA :D

      Sil
  3. çok güzel bir mim'miş cidden, bana da pasladığın için teşekkürler canım ^^ senin cevaplar da çok eğlenceliydi, sırıta sırıta bir hal oldum. bu cevaplarla tam bir b2uty (doğru mu yazdım acaba?) olduğun kanıtlanıyor :) :) 21 filmini ben hâlâ izlemedim biliyor musun? ama seni başrol karakteri olmak isteyecek kadar etkilediğine göre izlemek lazım, merak ettim şimdi. ellerine sağlık, çok eğlenceli bir yazı olmuş galaxy'ciğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rice ederim unni :) iltifatın içinde çoook teşekkür ederim ayh bugünkü yorumlar çok güzel bir taraflarım kalkmasa bari :P :P evet evet ben bir b2uty'm unni doğru yazmışsın tabi her yazıda b2utyliğimi yapınca nihahaha :D
      aaa unni cebaaall cebaaall ilk boş vaktinde izle olurmu ? çok güzel bir film gerçekten pişman olmucağına eminim :)
      tekrardan teşekkür ederim yorumun için iltifatların için :) seninkinide büyük bir heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. Ne demiştim? :D Benden daha da güzel olacak demedim mi dedim. :D Yerlere yatırdın unni, gülmekten bir hal oldum. :D "Kimi götürüyorsunuz sizzz :D" kısmını okumasam "denek olmak cidden kanında var" diyecektim ki orayı okuyup koptum. :D

    Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Görüşmek üzere. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denek deney bunlar benim işim dimi ama :P :D
      seninkide çok güzeldi bi kere harmony bende seninkinde kopmuştum :D çook teşekkür ederim hem yorumun için hem iltifatın için hemde bu güzel mimi bana pasladığın için :) :)
      görüşürüz <3 :)

      Sil
  5. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, ellerine sağlık hele dünyada hiç insan olmasa napardınız cevabına koptum :D
    Mim için teşekkürler, ben pek beceremiyom bu mim işlerini ama fırsat bulunca yazmayı denerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      umarım yazarsın sende çünkü gerçekten insan yazarken bile çok eğleniyor bir umut bekliycem yazını :) :)

      Sil