9 Temmuz 2012 Pazartesi

K-POP

                                             JYP Entertainment 



   Aştılar mı kendilerini ne ?


Jyp entertainment ' ı bazılarımız k-pop tan bazılarımız k-dramalardan biliriz ama illaki biliriz hepimiz diye düşünüyorum . Sonuçta k-pop ta 2pm , 2am , wonder girls , miss a  gibi tutulan grupları mevcut ee bide yeni grupları jj project var onlarda önü açık gençler . K-drama da da saolsun lar güzel bir müzikal dizi yayınladılar şu iki senede dream high (her ne kadar 2 sini sevmesem de yine hiç yoktan iyiydi :) ) . Ay ne kadar resmi düz ve cansız bir şekilde konuştum (kendimden soğudum bir an :) ) neyse efenim neden böle bir yazı yazdım derseniz aştılar kendilerini bence bu nedir :D Önce Jo Kwon - ki  bence 2am i sevme sebebim :) annem bile bir videosunu izlemesiyle sevdi çocuğu :D -  sonra Jang Woo Young şimdi de Wonder Girls çok güzel mv ler çıkarttı ve benden bir yazı hakkı kazandılar yazmasam çatlardım kendi kendime yorum yapmaya devam ederdim valla :D 


Neyse burda kpop dinlemeye mvleri yorumlamaya geldik daha fazla konuşmaya gerek yok :) 

Eveeeett buyrun video larımız :) 

Jo Kwon : Animal 


İlk izlediğim gibi hahaha Jo Kwon aynı senden beklendiği gibi haha hiç şaşırmadım komik çocuk dedim :D Sonra birden ayakkabılara gözüm takıldı sonra derken dansı irdelemeye başladım diyorum bu tarz bana tanıdık geliyor ee ayakkabıların da şeklini görünce aaooowww Lady Gaga dedim :D Tabikide tam aynısı olmasada tarz benzemiş ama bana yinede alıntı gibi gelmedi ve ben çok beğendim . Jo Kwon 'n bende takma adı artık deli çocuktan Gent. Gaga (gentleman gaga :) ) ya terfi olmuştur :) :) :) 


Jang Woo Young 


Bu aralar eğer bir cümlemde comeback kelimesi geçiyorsa yanında illaki b2st te geçsede  aslında yandan yandan bir gözümde wooyoung taydı :) çünkü aşağıda izliyeceğiniz videodaki tarzını beğenmiş ve özellikle sonundaki dansına bayılmıştım :) tabii bir araştırma trafiğiyle solo çıkış yapıcağı şarkısı sexy lady nin dansı olduğunu öğrendim tabii olanlar oldu bu kadar bekleyişimin arasına bide wooyoung katıldı :) 





Tabii dansı wooyoung' u şarkıyı çok beğendim bundan bekledim mv yi ama canlı performansınıda çok bekledim çünkü gördüğünüz gibi yukardaki video da ıslak zeminden dolayı ( şöle sahneleri neden yaparlar anlamam ya çocuk düşüp bir yerlerini kırsaydı aaooww felaket tellalı ben .o.O. ) bir çok kaza atllattı ekibiyle çocuğa nazar mı değdi noluyor acaba dedim durdum kendimce üzüldüm tatlışa :) Neyse ne çok boş konuştum buyrun mv yi izleyelim :P :) 



Ahhh aaahhhh boyun kaslarım ağrıyor :( Böle dans mı yapılırmış ya zaten daha önce  b2st mystery le tüm boyun kaslarımızı ağrıtmıştı şarkı yı dinlerken :D Şimdi de sen wooyoung olmaz ki canııımmmm :D Her ne kadar klip alıştığımız kore tarzı klip olsada şarkı ve wooyoung kurtarmış olayı ve gerçekten dansına bayıldım :) Sözlerin olmadığı kısım daki dans 2pm tarzıydı bence ve grubuna bir göndermeydi hatta bir kısmı again şarkılarının dansına çok benzettim buda çok güzel bir ayrıntı tabi ben tamamen kendi kendime uydurmuş ve gelin güvey olmuş olabilirim ama olsun ben böle mutlu oldum , solo çıkış yaptı diye dağılırlar falan omg olmaazz :) :)  


Wonder girls - Like money ft. Akon 



İşte yok artık hem grupların güçlü seslerine solo çıkış yaptırdın hemde böle klip böle şarkı böle düetmi dediğim nokta :) Tek kelimeyle çinça çinça bayıldım ben bu şarkıya :) Wonder girls 'n rapperı kız gruplarından en çok beğendiğim rapper dır zaten beni yine sesine tarzına hayran bıraktı :)  Nereye gidiyor bu k-pop alemi böle pek bi amerikayla içli dışlı oldular bu aralar klipler yavaş yavaş değişim geçirmeye başladı :) Çok ta konuşup şarkının güzelliğini bozmak istemiyorum :) 

Seviyorum bu şirketi evet şirketi seviyorum her ne kadar bazı idollarını hiç sevmesemde şirket olarak onları kocaman bir aileymiş gibi görüyorum :) Çok sevimliler ve cana yakınlar birbirlerine karşı beni baya baya gülme krizine sokuyorlar :) Vee yazımı yine karmakarışık bitirişlerimle bitiricem :D Annem bile izleyince çok beğendi ve eğlendi bu videoyu izlerken  umarım sizde beğenirsiniz buyrunnnn :) 



Eveeettt nasıl başladım nasıl bitirdim ( benim blogumun sözü oldu bu bence ) diyerekten bitiriyorum yazımı goodnaaa :) :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder