24 Haziran 2012 Pazar

K-Pop & K-Drama


                                  Bir Başka You're Beautiful :) 

      You're b2utiful un kore,japon,taiwan versiyonu olurda 2pm versiyonu olmaz mı ? olur olur hemde muhteşem olur :)


 Yanlış hatırlamıyorsam 2009  music bank ta yayınlanmıştı bu ama tamamen sallıyorda olabilirim :) O gün baya kpop yarışması ödül töreni falan izlediğim için karışmış olabilir :)evet izlemeyenler için buyrun sizin için kı sa filmimiz geliyor .Ben izlerken eng sub izlemiştim gayette size türkçe altyazılı buldum şanslısınız :)


 Vee film tanıtımı başlasın. 

Kendini Beğenmiş Hwang Tae Kyung : Nickhun

İkiz Kardeşi Yerine Geçen Go Mi Nam : Wooyoung
Kesinlikle 10 dakikaya tüm diziyi sığdırmışlar bence kıskanç ünlü kız arkadaşımız bile vardı yanlış hatırlamıyorsam daha doğrusu yanlış tanımadıysam kara nın lideriydi kız :D İzlerken o kadar çok güldüm ki kesinlikle ince detaylar hep vardı nichkhun'un kendini beğenmiş,grupta bir kızın olması (ne kız ama :D) nı hiç umarsamıyormuş havaları oysaki diğer grup üyeleri bunu bayağı umursuyordu bakınız taecyeon'n  hallerine :)




 Wooyoung'un saf ilgilerden rahatsız olmuyormuş havaları falan herşeyi çok güzel ayarlamışlar bence ben çok ama çok eğlendim :) bakın hatta bu sahneyi bile yapmışlar :) :) Sahne de bi tek o elektrik şoku veren alet eksikti o kadar , hayret onu nasıl unutmuşlar :O :D Şu tavşan domuz karışımı peluş yine ortada :D Wooyoung'un ifade muhteşem :) 
Zaten bu 2pm e bayılıyorum acayip komik çocuklar ve çok çok güzel dans ediyorlar hatta bazen abartıyorlar         :D :D buyrun bu video dan bakın :D wooyoung muhteşem bir hands up dans yapıyor :) 



Hatta hatta bu dans yeteneklerini sadece kendi danslarını yapmak için de kullanmıyorlar başka gruplarada atlıyorlar :D bakın bakın valla bakın çok komik taecyeon kırıyor geçiyor ortalığı yine :D Bayılıyorum şu çocuğa ya :D ( fan ı varsa yanlış anlamasın lütfen benim ki sadece yeteneği övmek :D yoksa fangirl hallerim daha fena ilerde b2st ve kwang yazılarımda görceksiniz :D ) ve miss a 2pm videosunu paylaşarak bu yazımı bitiriyorum :) {nasıl başladım nasıl bitirdim allahım :D }


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder